رییس دپارتمان فوتبال ساحلی معتقد است کسب مقام قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در بازی‌های آسیایی نشان دهنده برنامه‌ریزی‌های صحیح است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  پریا شهریاری گفت: علی‌رغم وجود برنامه‌ریزی‌هایی که سازمان جهانی برای مسابقات بین قاره‌ای و المپیک ساحلی انجام داده بود، بازیکنان و کادر فنی ثابت کردند در مسیر درستی در حال حرکت هستیم. چراکه تیم ملی فوتبال ساحلی یک هفته بعد از اتمام لیگ برتر ، 18روز اردوی برزیل را پشت سر گذاشت و پس از آن وارد مسابقات جام بین قاره ای دوبی شد.

وی ادامه داد: در مسابقات بین قاره ای تیم ملی فوتبال ساحلی دو شکست مقابل تیم های روسیه و پرتغال داشت که به ترتیب تیم های نخست و چهارم جهان هستند. با این حال موفق شدیم از بین 8 تیم برتر جهان مقام چهارم را کسب کنیم. البته بر اساس صحبت هایی که با اوکتاویو داشتیم نگاه ما به مسابقات بین قاره ای در واقع آماده سازی تیم برای مسابقات المپیک ساحلی آسیا بود.

رییس دپارتمان فوتبال ساحلی ادامه داد: برنامه ریزی سازمان جهانی فوتبال ساحلی مشکلات زیادی برای تیم ما به وجود آورد بطوری که حد فاصل بازی های بین قاره ای و مسابقات المپیک ساحلی آسیا فقط 2روز وقت استراحت درنظر گرفته شد و بازیکنان باید سریعا خود را برای بازی های آلمپیک آسیا ریکاوری می کردند که اگر کادرفنی مجرب و حرفه ای را در اختیار نداشتیم آماده سازی مجدد امکان پذیر نبود.

شهریاری درباره انتقاد هایی که از کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی می شود اینگونه توضیح داد: نباید فراموش کرد که در زمان فعالیت همین کادرفنی که متشکل از اوکتاویو و هاشم پور است افتخارات زیادی برای تیم ملی فوتبال ساحلی بدست آمده است. برنامه ریزی هایی که در دپارتمان فوتبال ساحلی انجام می دهیم همگی پس از برگزای جلسات متعدد با مربیان تیم نهایی می شود و اگر ریزبینی ها و نگاه حرفه ای و همچنین رابطه نزدیک بین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی وجود نداشت چنین موفقیتی در این زمان کم حاصل نمی شد. البته نباید همکاری نزدیک باشگاه ها با شرایط تیم ملی را هم فراموش کرد و جا دارد تشکر ویژه ای از باشگاههای لیگ برتر فوتبال ساحلی داشته باشم که در تمام مدت بدون هیچگونه اعتراضی و با حمایت کامل  در طول لیگ بازیکنان را در اختیار تیم ملی قراردادند .
وی در پایان افزود: لازم است از حمایت های همه جانبه کفاشیان و نبی و کمیته فنی تشکر ویژه ای کنم چراکه نسبت به برگزاری اردوها و شرایط درخواستی ما از هیچ همکاری دریغ نکردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار