مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز طرح راهداری زمستانه در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، نصراله دهقانی اظهار داشت: طرح راهداری زمستانه آغاز شده و از آنجایی که هر شهرستان دارای اداره راه و شهرسازی است، به‌طور متوسط در هر شهرستان یک اکیپ راهداری داریم و در برخی شهرستان‌ها تعداد اکیپ‌ها بیشتر است.  
 
وی عنوان‌کرد: در حال حاضر نیرو‌ها و تجهیزات راهداری پاسخگوی این فصل است و مشکل خاصی وجود ندارد.  
 
نصرالله دهقانی اظهارکرد: با آغاز فصل بارندگی‌ها، خوشبختانه محور‌ها و شریان‌های اصلی خصوصا مناطق کوهستانی که در معرض تهدید ریزش و سیل هستند، تحت پوشش عوامل نیروهای راهداری قرار دارند.  
 
وی افزود: طبیعی است که در مناطق برف‌گیر، کوهستانی و دارای بارش بیشتر همچون اندیکا و دهدز امکانات و عوامل راهداری بیشتری مستقر خواهند شد.  
 
دهقانی تصریح‌کرد: امسال هنوز بارانی نیامده که خسارت زیادی وارد کند، در سال‌های گذشته نیز مورد یا خسارت بحرانی در جاده‌ها نداشتیم و فقط یک مورد ریزش در جاده امام‌زاده عبدالله باغملک رخ داد که خوشبختانه در موعد مقرر خود بازگشایی و مورد استفاده قرار گرفت.  
 
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان‌کرد: در فصل زمستان به محورهای روستایی و محورهای شمالی استان و کوهستانی نسبت به سایر محور‌ها، ممکن است خساراتی وارد شود.  
 
استان خوزستان ۲۱۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی برفگیر دارد.  
 
جاده تاراز ـ مسجدسلیمان ـ شهرکرد، جاده ایذه ـ دهدز به سمت شهرکرد، جاده‌های رامهرمز ـ بهبهان به سمت شیراز و کهگیلویه و بویراحمد، محورهای مهم در راهداری زمستانی به شمار می‌آیند.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، راهداری ، زمستانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار