همایش ملی توسعه میادین نفت و گاز با هدف آشنایی با آخرین پژوهش‌ها و فناوری های علمی و فنی در صنایع بالادستی، تعامل بین صنعت و دانشگاه در توسعه میدان های نفت و گاز و حفظ و صیانت از مخازن هیدروکربوری در برنامه های توسعه پایدار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، آشنایی با آخرین پژوهشها و فناوریهای علمی و فنی در صنایع بالادستی، تعامل صنعت و دانشگاه در توسعه میدانهای نفت و گاز، حفظ و صیانت از مخازن هیدروکربوری در برنامه های توسعه پایدار، شناخت چالش‌های فراروی در استفاده از فناوری های بهینه، مدیریت منابع انسانی، سازمان و بهره وری و تامین منابع مالی، چشم انداز توسعه میدانهای در تدوین برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور و همچنین تبیین فرآیند اجرایی موافقت نامه های علمی – پژوهشی بین شرکت ملی نفت ایران و دانشگاه ها از اهداف کلی این همایش دو روزه است.
 
این همایش قرار است با حضور مدیران عالی وزارت نفت و شرکت ملی نفت به عنوان سخنرانان کلیدی برگزار شود و برنامه هایی مانند کارگاه های آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه های جانبی در کنار آن قرار خواهد داشت.

گفتنی است این همایش ملی قرار است از سوی دانشگاه صنعتی شریف و با مشارکت انجمن مهندسی شیمی ایران، انجمن مهندسی نفت ایران، انجمن SPE شاخه ایران و مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران، در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شود.
 
علاقه مندان به ارسال مقاله و شرکت در این همایش ملی تا ٣٠ آذرماه فرصت دارند تا به آدرس www.ogfd.ir  مراجعه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار