شعبانیان: در حمله، از اصفهانی یک سرو گردن بهتر بودیم

تیم والیبال بانوان میزان خراسان در هفته اول لیگ برتر والیبال مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در هفته اول لیگ بازی خوب و سطح بالایی را پشت سر گذاشتیم اما متاسفانه به دلیل عدم هماهنگی در برخی موقعیت‌ها امتیاز از دست دادیم.
 
سرمربی تیم والیبال میزان خراسان گفت: بازیکنان تیم ذوب آهن سالهاست‌ که در کنار یکدیگر توپ می‌زنند این مساله باعث شده بود تا در توپ‌گیری و عملکرد تیمی از ما موفق‌تر باشند در کل ما در حمله از حریف یک سر و گردن بالاتر بودیم.
 
وی تصریح کرد: متاسفانه در برخی پوئن‌های حساس داور به اشتباه سوت زد و هر چه هم اعتراض کردیم تهدید به دادن کارت می‌کرد حتی در ست پنجم در پوئن‌ برابر 12 یکی از بازیکنان تیم ذوب‌آهن به طور کامل به این طرف تور آمد ولی از سوی سر داور هیچ عکس العملی‌ انجام نشد.
 
 سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان یاد آور شد:در این دیدار ما تا حدودی در دریافت ضعیف عمل کردیم و این ناشی بیشتر ناشی از این موضوع است که به تازگی اکثر این بازیکنان در کنار هم جمع شده‌اند و هنوز به هماهنگی و انسجام تیمی صد درصد  نرسیده‌اند.
 
وی یاد آور شد: از عملکرد شاگردانم با وجود باخت راضی هستم حتی تماشاگران حاضر در محل سالن از دیدن یک والیبال زیبا و حرفه‌ای راضی بودند و در پایان بازی بازیکنان تیم را تشویق کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: میترا ، حمله ، شعبانیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار