کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص یک تیم لیگ دسته اول و دو تیم دسته سوم فوتبال صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار دو تیم استقلال اهواز و مس کرمان از سری رقابتهای لیگ دسته اول روز 17 آبانماه برگزار شد که از سوی افشین کمایی، کمک مربی استقلال اهواز تخلفاتی مبنی بر تهدید و حمله به داور و ایجاد تشنج در بازی صورت گرفت. وی با توجه به سوابق قبلی در کمیته انضباطی به شش ماه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
همچنین به دلیل تخلفات حبیب خدریان مربی تیم استقلال اهواز وی به دو جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه و محرومیت برای بازیکن تیم گندم کاران مغان
دیدار دو تیم نفتون تهران و گندم کاران مغان از سری رقابتهای لیگ دسته سوم  روز 18 آبانماه برگزار شد و شکرفرجی، بازیکن تیم گندم کاران به دلیل رفتار زننده و اهانت به داور و کمک داور مسابقه  از سوی کمیته انضباطی به سه جلسه محرومیت و 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت، تذکر و جریمه نقدی برای تیم های استانداری کرمانشان و همدان
دیدار دو تیم شهرداری همدان و استانداری کرمانشاه از سری رقابتهای لیگ دسته سوم روز 18 آبانماه در کرج برگزار شد و از سوی عباس حسینی، مربی تیم استانداری کرمانشاه تخلفاتی مبنی بر اعتراض نحوه قضاوت که منجر به اخراج وی شد، صورت گرفت. وی طبق بند 2 ماده 67 به تذکر کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا حجتی مربی تیم شهرداری همدان نیز به دلیل اعتراض به داور و اخراجش از زمین مسابقه به تذکر کتبی محکوم شد و باید جریمه نقدی 2 میلیون ریالی پرداخت کند.

گفتنی است،پیمان احتظاظی به دلیل اهانت، فحاشی و رفتار زننده با داوران به سه جلسه محرومیت از حضور در مسابقات محروم شد.

کیانوش بسطامی، علی بزرگواریان و نوید مرادی به دلیل رفتار غیر ورزشی هر سه نفر به توبیخ کتبی و پرداخت 2 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

تیم استانداری کرمانشاه نیز به دلیل داشتن 7 بازیکن اخطاری به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، کمیته ، رای ، انضباطی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار