رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن شجاعی کیاسری، وی را منشأ خیر و برکات دانست.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت آیت‌الله سید حسن شجاعی‌کیاسری، نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی این ضایعه را به حوزه علمیه، دانشجویان، مردم شریف ساری و بیت مکرم ایشان، تسلیت گفت.
 
در این پیام آمده است:
 
درگذشت آیت‌الله سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده 4 دوره مجلس شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید.
 
آیت‌الله شجاعی کیاسری، در اوایل دهه 40 پس از فراگیری سطوح عالیه تحصیلات حوزوی، فقه و اصول از محضر اساتیدی همچون حضرات آیات مکارم شیرازی، شیخ جعفر سبحانی، میرزا حسن نوری همدانی و آیات عظام آقا میرزا هاشم آملی، سید محمدرضا گلپایگانی و مرعشی نجفی به درجه اجتهاد دست یافت.
 
ایشان از سال 1341 و با آغاز نهضت حضرت امام خمینی (ره) نام ایشان با لقب "شجاعی مازندرانی"از فعالان شجاع و زبانزد در عرصه مبارزه با طاغوت و نظام ستمشاهی بوده و در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای ایفا کرده‌اند.
 
مرحوم شجاعی کیاسری پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در مسئولیت‌های فراوان به ویژه نمایندگی چند دوره مجلس شورای اسلامی منشأ خیر و برکات بوده‌اند.
 
اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به حوزه علمیه، دانشجویان، مردم شریف ساری و بیت مکرم ایشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار