نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت استقرار ادارات کل در غرب استان تهران و اجرایی شدن طرح ارتقاء تهران بسیاری از مشکلات ترافیکی، مدیریتی و آلایندگی هوا کاهش می‌یابد.

 حسین گروسی، نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تراکم بالای جمعیتی در استان تهران، افزود: در صورت اجرایی شدن طرح ارتقاء تهران به سه بخش غربی، شرقی و مرکزی بسیاری از مشکلات در عرصه‌های گوناگون اعم از زیست محیطی، ترافیک، مدیریتی، رفع خواهد شد.
 
وی در ادامه افزود: منظور از ارتقاء تهران، بزرگ کردن دولت نیست، بلکه هدف چابک سازی ادارات با افزایش اختیارات و تفویض آن به ادارات کل است و در واقع امر با تمرکز زدایی می‌توان بسیاری از مشکلات پایتخت و استان تهران را رفع کرد و با استقرار ادارات کل بسیاری از مراجعات شهروندان در شهرستان‌های استان تهران به پایتخت برای پیگیری امور اداری کاهش خواهد یافت.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: پیشنهاد تصویب دو بخش جدید در شهرستان‌های ملارد و شهریار به دولت ارائه شده، اما به دلیل مطالعه و تنظیم طرح جامع تقسیمات کشوری از سوی دولت، در حال حاضر این طرح (پیشنهاد تصویب دو بخش در شهرستان‌های شهریار و ملارد) و طرح ارتقاء تهران متوقف شده است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقرار ، ادارات ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار