امروز شنبه اول آذر در جریان معاملات تالار بورس تعداد 612 هزار و 412 سهم اوراق بهادار به ارزش یک میلیارد و 332 میلیون و 849 هزار ریال در 60 هزار و 26 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در جریان معاملات امروز شاخص کل کار خود را با 15 واحد افت ادامه داد و وارد کانال 75 هزار و 233 واحدی شد.

بر اساس این گزارش، گروه صنایع آذرآب با رشد 3.7 واحدی برترین نمادهای تالار بورس است.

این در حالی است که در گروه بانکی‌ها، بانک ملت با روند مثبت 0.13 واحدی و بانک صادرات ایران بدون تغییر در معاملات امروز به کار خود ادامه می‌دهند.

علاوه بر این در گروه خودرویی‌ها، ایران خودرو با روند مثبت 1.71 واحدی و سایپا روند مثبت 0.51 واحدی را تجربه کردند.

می‌توان گفت؛ سرمایه‌گذاری توسعه صنایع سیمان و سرمایه‌گذاری صنعت نفت به ترتیب روند رشد 0.24 واحدی و 1.65 واخدی را به خود اختصاص داده‌اند.

شایان ذکر است در جریان معاملات امروز، شاخص آزاد شناور و بازار دوم با رشد 36 و 1 واحدی از شاخص‌های مثبت معاملات امروز بودند.

همچنین شاخص صنعت با روند منفی 18 واحدی، شاخص 50 شرکت فعال‌تر با روند منفی 2 واحدی، شاخص 30 شرکت بزرگ با روند منفی 1 واحدی و شاخص بازار دوم با روند منفی 112 واحدی روبرو شدند.

گفتنی است در معاملات امروز بازگشايي نماد معاملاتي (غگرجي)، بازگشايي نماد معاملاتي (والبرح)، توقف نماد معاملاتي (وسينا)، توقف نماد معاملاتي (سهگمت)، توقف نمادهاي معاملاتي (ثاژن)، (وغديرح)، توقف نمادهاي معاملاتي (غبشهر)، (وغدير)، (ساربيل)، (قشهد)، اطلاعيه مهم در خصوص عدم امكان فروش مجدد سهام در نماد معاملاتي (فوكا)، اطلاعيه مهم در خصوص تعويق ساعت شروع سفارش‌گيري در سامانه معاملات صورت گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاخص ، معاملات ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار