نمایشگاه "غلام حسین امیرخانی" با دو افتتاحیه "وی آی پی" و هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تجسمی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه هنرمند پیشکسوت خوشنویسی ایران که نقش تعیین کننده‌ای در رشد و توسعه‌ و روند کیفی در پیشرفت خوشنویسی ایران دارد، امشب در گالری "ساربان" برگزار شد.

در این افتتاحیه هنرمندانی چون "علی شیرازی"، "افشین بختیار" و ... حضور داشتند. در نمایشگاه آثار استاد "امیرخانی" 8 اثر با عنوان "مروری بر آثار" و همچنین 35 اثر از تازه ترین آثار این هنرمند خوشنویسی ایران به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاهی که امشب در گالری "ساربان" میزبان خیل عظیمی از علاقه مندان به استاد "امیرخانی" و آثار وی بود، در حقیقت دومین افتتاحیه‌ی نمایشگاه خاطره‌ی قلم است.

افتتاحیه‌ی اول این نمایشگاه شب گذشته برابر با 29 آبان برای افرادی خاص از جمله مسئولین دولتی با عنوان "وی آی پی" برگزار شد.

استاد "امیرخانی" تا کنون در بسیاری از نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور از جمله "انگلستان"، "فرانسه"، "پاکستان"، "سوریه"، "امارات متحده عربی" و... شرکت داشته است.

نمایشگاه "خاطره‌ی قلم" که پس از سال‌ها فعالیت این هنرمند در نگارخانه "ساربان" برگزار شده، تا 20 آبان برای علاقه مندان به هنر خوشنویسی ادامه دارد.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار