دیلی میل:

پررنگ شدن حضور فرانسوی‌ها در گروه داعش

تحقیقات و گزارشات متوالی، از همدستی روزافزون فرانسوی ها در جنایت های گروه های تروریستی، پرده برمی دارد و منابع فرانسوی، اعلام کرده اند که در میان عاملان جنایت تروریستی اخیر گروه تروریستی داعش علیه ربوده شدگان سوری و امریکایی، دو جوان فرانسوی نیز حضور داشته اند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "دیلی میل" انگلیس از وجود یک نوار ویدئویی جدید پرده برداشت که در آن، سه تن از تروریست های فرانسوی، هموطنان خود را به پیوستن به گروه تروریستی داعش و کشتار مخالفان آن در داخل فرانسه تشویق می‌کنند.

این روزنامه انگلیسی، در گزارشی اعلام کرد که این سه فرانسوی، بدون نقاب در فیلم ظاهر شده اند و مسلسل ها و ساطورهایی در دست دارند که یکی از انها تولید امریکا است؛ این سه نفر، گذرنامه های فرانسوی خود را در مقابل دوربین به آتش می کشند و هموطنان خود را به کشتار شهروندان فرانسوی، زیر گرفتن آنان با خودرو و ریختن سم در غذا و نوشیدنی های انان تشویق می نمایند.

تحقیقات و گزارشهای متوالی، از همدستی روزافزون فرانسوی ها در جنایت های گروه های تروریستی، پرده برمی دارد و منابع فرانسوی، اعلام کرده اند که در میان عاملان جنایت تروریستی اخیر که گروه تروریستی داعش علیه ربوده شدگان سوری و امریکایی، انجام داده است، دو جوان فرانسوی با نام های ماکسیم هوشار و ابوعثان، حضور داشته اند.

در شرایطی که مقامات فرانسه، حضور 1100 فرانسوی در میان گروه های تروریستی که در حال حاضر 376 نفر از آنان در سوریه و عراق حضور دارند را تائید می کنند، "مانوئل والس"، نخست وزیر این کشور نیز، به کشته شدن 50 تن از تروریست های فرانسوی حاضر در سوریه، اذعان کرده است.

گفتنی است، نگرانی های مقامات فرانسه و کشورهای اروپایی، در سایه افزایش تعداد شهروندان خود در میان داعش و دیگر گروه های تروریستی در عراق و سوریه و احتمال بازگشت آنان به کشورهای خود و انجام عملیات های تروریستی در آن، به شدت افزایش یافته است. این درحالی است که کشورهای اروپایی در کنار آمریکا و برخی دیگر از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و ترکیه، خود از این گروه های تروریستی، طی سالهای گذشته، حمایت کرده اند و شهروندان خود را به پیوستن به این گروه ها تشویق نموده اند.


انتهای پیام./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۸ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
باباجان خودشان این تروریست هارا فرستاده اند وخانواده های آنها گروگان است تادستورات کاخ الیزه رو اجراکنند .ساده نباشید
Iran (Islamic Republic of)
شناس
۰۸:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
خیلی جالبه- کشورهای اروپایی در حال پاکسازی جامعه خودشون از اوباش و وحشی ها هستند.
انسان های ناهنجار جامعه خودشون رو صادر می کنند به کشور های اسلامی
آخرین اخبار