لو: سال 2014 را باید با موفقیت پشت سر بگذاریم

سرمربی تیم ملی آلمان بر این باور است که تیمش باید سال 2014 را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های مقدماتی و انتخاب یورو 2016، تیم آلمان به برتری 4 بر صفر برابر جبل الطارق رسید. با این نتیجه آلمان در گروه "C" این رقابتها به جایگاه دوم با 9 امتیاز رسید و پس از اسلواکی که هم اکنون 12 امتیاز دارد رسید.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در این خصوص گفت: ما باید نشان دهیم که می‌توانیم پایان خوشی داشته باشیم و در سالی که جام جهانی را فتح کردیم، فراز و نشیب‌های زیادی داشته باشیم.

ما از این جهت خیلی خوشحال هستیم و قهرمانیمان در جهان را ارج می‌نهیم اما به هر حال باید این روند را ادامه دهیم و امسال را با پایانی خوش به اتمام برسانیم.

بسیاری از بازیکنان خوشحال خواهند شد وقتی سال جام جهانی به اتمام می‌رسد چرا که فکر می‌کنند بالاخره یک دوره را پس از یک موفقیت بزرگ پشت سر گذاشته‌اند، چرا که هم اکنون بازیکنان از لحاظ روحی و ذهنی خسته‌اند.

من فکر می‌کنم در سال جدید بازیکنان پس از سه هفته استراحت با یک روحیه خوب و شرایط مناسب فیزیکی و بدنی به تیم ملحق خواهند شد.

ما بار دیگر روحیه و شخصیت تیممان که از کیفیت‌ها و قابلیت‌های زیادی برخوردار است را نشان می‌دهیم و این را ثابت می‌کنیم که یک برنده تمام عیار هسیتم، هر چند این نشانه انتقام از مسابقات قبلی نیست.

آلمان باید به مصاف اسپانیا در بازی بعدی  خود برود که پیش ازاین در فینال یورو 2008 و جام جهانی 2012 برابر این تیم قبول شکست کرده است.

یواخیم لو در خصوص عملکرد شاگردانش برابر جبل الطارق گفت: آنها یک یا دو بار شانس بازی داشتند که من انتظار بیشتری از تیم داشتم که مالکیت بیشتری بر روی توپ داشته باشند و تهدید آمیز‌تر ظاهر شوند و درآخر هم پایان بهتری داشته باشند و در کل نتوانستند انتظاراتم را برآورده کنند. ما در مسیر همیشگی‌مان قرار نداشتیم و به حریف موقعیت دادیم، فارغ از پیروزی 4 بر صفر، من از این نتیجه به هیچ رضایت ندارم و خوشحال نیستم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار