سردار نقدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

امنیت، یکی از برکات بسیج است/ استحاله فکری و فرهنگی، دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یکی از برکات بسیج همین نعمت امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.

 به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار «محمدرضا نقدی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، با بیان اینکه امروز ملت ما از برکات بی‌پایان مجموعه الهی بسیج برخوردار است و از فیض وجود این جمع عظیم و مخلص، پیروزی‌های بزرگی را نصیب خود ساخته‌اند، گفت: یکی از برکات بسیج همین نعمت امنیتی است که امروز شاهد آن هستیم.
 
وی افزود: در دنیایی که امروز در کشورها یا اطراف ما درگیری و خونریزی جریان دارد و در کشورهای مختلف مستکبران و زورگویان هرگاه اراده می‌کنند مظلومان را هدف قرار می‌دهند، ملت ما در یک آرامش و امنیت بی‌نظیر مسیر رشد خود را طی می‌کند و این تنها یکی از دستاوردهای مجموعه عظیم بسیج است.
 
سردار نقدی اظهارداشت: اگر ملت ما توانسته با وجود حفظ آرما‌ن‌ها از تهدید دشمن مصون باشد و بتواند امنیت خود را تامین کند، به دلیل حضور آحاد مردم در قالب بسیج در صحنه است که این موفقیت را رقم زده است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: وقتی در مقابل قدرت‌های مستکبر قد علم می‌کنید، باید نیرویی داشته باشید تا بتواند با آنان و قوای آنها توازن برقرار کند تا جرات حمله به شما را نداشته باشند، آیا ما به استعداد و امکاناتی که آمریکا و اروپای جنایتکار دارد و هزاران بمب‌ و موشک‌ و هواپیماهای بدون سرنشین و با سرنشین دارند، رسیده‌ایم؟ خیر، همه می‌دانیم در این تجهیزات دو درصد امکانات آنها را نداریم. اینکه جرات حمله را به ما ندارند، به دلیل ظرفیت عظیم بسیج است. به دلیل حضور مردم هوشیاری است که دست در دست هم به رهنمودهای رهبری عمل می‌کنند.

سردار نقدی ادامه داد: همه تهدیدهای دشمن با وجود وحدت و همبستگی میان ملت ایران، تحت فرماندهی ولایت و بسیج به نتیجه‌ای نخواهد رسید.
 
وی اظهار داشت: بسیج یک الگو و نمونه منحصربه فرد و نماد مردم سالاری اسلامی در کل دنیاست.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: غرب امروز برای پیاده کردن آرمان‌هاشان و برای به میدان فرستادن نیروهایشان هیچ کدام از مردم کشورشان حاضر به آمدن به میدان نیستند، با استخدام مزدوران با حقوق 20 میلیون در ماه اهداف خود را دنبال می‌کنند.
 
سردار نقدی ادامه داد: این در حالی است که در این کشوری که آنها مدعی دیکتاتوری و مدعی دوری مردمشان هستند میلیون‌ها جوان آماده هستند جان خودشان را فدای دفاع از این آب و خاک بکنند، نه فقط دفاع از این آب و خاک بلکه زا آرمانهای انقلاب و ارزش‌های این انقلاب در کشورهای دیگر که به خطر می‌افتد می‌بینیم سیل عظیمی از بسیجیان مراجعه می‌کنند، درخواست می‌کنند و تومار می‌نویسند گاهی هم  اشک می‌ریزند و التماس می‌کنند که ما را به غزه، سوریه و جبهه‌های جهاد در عراق بفرستید و ما به آنها می‌گوییم که این‌ها نیرو نیاز ندارند و رزمنده‌های کافی دارند و درسی که از شما گرفتند و روی آوردند به بسیج که سازماندهی بسیج مردمی است.
 
وی گفت: به برکت همین بسیج در عراق، سوریه و فلسطین شاهد پیروزی های بزرگ علیه مستکبران هستیم و امروز این حضور بی‌نظیر نمادی از مردم سالاری دینی است.
 
سردار نقدی تصریح کرد: مدعیان دموکراسی نه تنها مردمشان را برای دفاع از جانبازی از کشورشان را ندارند نه تنها مردمشان به صفوف رزمندگانشان نمی‌پیوندند و اثری از مردم سالاری در سازماندهی دیده نمی‌شود ما شاهد آن هستیم که حتی امروز نیز پای صندوق‌های رای آمدند  را با مشکل روبرو هستند.
 
وی اظهار کرد: امریکای خبیث در انتخابات اخیرش آن چنان مردم باصندوق‌های رای قهر کردند که با وجود گذشت 1 ماه خجالت می‌کشیدند که امار درصد حضور مردم را بدهند و هیچ مقام رسمی امریکا حاضر نیست که آمار درصد حضور مردم در پای صندوق‌های رای را بدهند چون در بعضی  ایالت‌ها ظاهرا کمتر از درصد مردم حضور پیدا می‌کنند که این معنا و مفهوم دموکراسی و مردم سالاری غربی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: باید گفت که نگاه کنند به مردم سالاری دینی که در انتخابات تظاهرات و اعلام مواضع سیاسی، بلکه برای جهاد و دفاع از آرمان‌ها و کشورهایشان جوان و نوجوان‌های این کشور صف به صف ایستاده‌اند، مردم سالاری که یک حضور پررنگ از مردم را در همه عرصه‌ها به برکت بسیج تجربه  می‌کنیم.
 
سردار نقدی گفت: میدان جهاد بسیج فقط میدان نظم دفاعی و جنگ نظامی نیست بلکه امروز بسیج پرافتخار در همه جبهه ها در مقابل تجاوزکاران آرایش گرفته است.
 
وی ادامه داد: در این هفته شاهد بعضی از بخش‌های فعالیت بسیجیان خواهیم بود، امروز در مقابل دشمنی که به بنیان های اخلاقی‌مان و ارزش‌های دینی ما تجاوز کرده اند و با انبوه رسانه ها و لشکرهای گروه پراکن تلاش می‌کند اخلاق ملت ما را و کرامت های انسانی مردم ما را خدشه‌دار کند بسیج 250 هزار حلقه تربیتی در گستره بخش اعظم مساجد ، مدارس و دانشگاه‌های کشور و اقشار مختلف در مقابل این حرکت دشمن صف آرایی کرده و با تزکیه و با تربیت ومعرفت‌افزایی ، بصیرت افزایی بسیجیان استمرار حرکت خود را و پاکی حرکت خود را تضمین می‌کند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در عرصه نبرد فرهنگی حضور کم نظیر بسیج در گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره و ارمان‌های شهدا با بیش از 15 هزار یادواره شهید در هر سال که شاهد آن هستیم با نشر صدها عنوان کتاب زندگی و سیره شهدا در هر سال با تولید فیلم ها، جشنواره‌های عظیم در همه عرصه های فرهنگی و هنری یک خط مشخصی را به دشمن آرایش داده ست.
 
سردار نقدی اظهار کرد: دشمن در فضای مجازی توطئه بزرگی را برای ملت ما در نظر گرفته و استحاله فکری و فرهنگی و دروغ پراکنی در عرصه فرهنگی را محور کار خود قرار داده است و بسیجیان در مقابل این خط دشمن جبهه بزرگ بسیجی در فضای مجازی را شکل داده‌اند.
 
وی ادامه داد: در این هفته شاهد افتتاح اولین شبکه اطلاع رسانی ملی گسترده مستقل از اینترنت خواهیم بود مطالبه‌ای که سال هاست رهبر بزرگوارمان از مسئولان کشور داشته  است و این جا بسیج خط شکن شده  است در مقابل کسانی که دم از ناتوانی می‌زنندو دائما این تصور را در مردم ایجاد می‌کنند که کارها نشدنی است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با این حرکت بزرگ و بومی اطلاع رسانی سریع بسیجیان ثابت کردند که این کار شدنی است و با امکانات بسیار اندک که بسیجیان در اختیار دارند این کار تحقق پیدا کرده و جامه عمل پوشیده و با اقدامات گسترده‌ای که دستگاه‌های مسئولان در اختیار دارند می‌توانند مردم ما را از شبکه اطلاع رسانی بومی و مستقل در اینترنت برخوردار کنند.
 
سردار نقدی تصریح کرد: ما باید بدانیم که اگر شعار داده‌ایم که انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست امروز باید با صلابت بیشتر این مطالبه را مطرح کنیم که داشتن یک شبکه اطلاع‌رسانی ملی با مدیریت خودمان حق مسلم تر ما است.
 
وی گفت: این حق ملت ما است که زحمت می‌کشند شبکه‌ مخابراتی را راه‌اندازی و اطلاعات را تولید می‌کنند، سوئیچ‌های مخابراتی  را نصب می‌کنند و فیبرهای نوری را در بیابان‌ها گسترش می‌دهند و مدیریت را به دشمنانشان نمی‌دهند تا آنها هر توطئه‌ای را که می‌خواهند در میان ملت ما به راه بیاندازند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: این از افتخارات بسیجیان است که با امکانات کم همان‌گونه که در دفاع مقدس با کمترین امکانات مقابل دشمن صف‌آرایی کردند، امروز در فضای مجازی نیز این افتخار و پیروزی بزرگ را نصیب خودشان کرده اند.
 
سردار نقدی ادامه داد: بسیجیان حرکت بزرگی را در کمک به نظام شروع کرده‌اند بیش از 23 هزار و 500 واحد تولیدی که نزدیک 50 هزار اشتغال را به دنبال دارد سال گذشته برای تولید مواد غذایی و کمک به امنیت مواد غذایی کشور راه‌اندازی شد و امسال برای 40 هزار واحد برنامه‌ریزی شده که در این هفته شاهد افتتاح نمادین 20 هزار واحد تولیدی که در سراسر کشور فراهم شده خواهیم داشت.
 
وی افزود: نمونه مدیریت جهادی که رهبر بزرگوارمان از همه مطالبه کرده‌اند که ساختن 2400 سالن ورزشی در نقاط دور افتاده اطراف کشور است که در سه سال گذشته انجام شده  است که در طی این هفته شاهد افتتاح هزار سالن دیگر از این مجموعه خواهیم بود که یک نمونه و نمادی از مدیریت جهادی است که در وجود بسیج نهفته است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به خاطرهمین نورافشانی بسیج در همه عرصه‌ها و کارآمدی و حضور آن در همه جبهه‌ها در مقابل دشمن که نشان داده  است که ما مرد جنگ هستیم چه جنگ سخت و یا نرم باشد.
 
سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان جنگ نرم را مشق کرده‌اند و تمرین کرده‌اند که انشاءالله به زودی در جبهه‌های جنگ نرم حماسه‌هایی به عظمت پیروزی‌های بزرگ دفاع مقدس را خلق خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: نقدی ، نماز ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار