دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: با مذاکراتی که صورت گرفت طی 2 ماه آینده مشکل فشنگ بر طرف می‌شود در غیر اینصورت با بحران جدی برای تیم‌ها مواجه خواهیم شد.

نواب نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درخصوص وضعیت مربیان تیم‌های ملی افزود: تا آن جا که این موضوع را پیگیری کردم تیم‌های اهداف پردازی و تپانچه مشغول تمرین هستند، سعی می کنیم با جلساتی که با سازمان تیم‌های ملی صورت می‌گیرد وضعیت مربیان مشخص شود.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص جذب مربیان خارجی گفت: اگر با یک مربی خوب خارجی به تفاهم  برسیم قطعا یک مربی خارجی انتخاب می‌کنیم در غیر اینصورت همکاری با یک مربی داخلی بهتر از همکاری با مربی خارجی با کیفیت پایین است.

وی در این خصوص افزود: دوره‌هایی در تیراندازی بود که با مربیان داخلی بهترین نتیجه را گرفتیم و حتی مربیان خارجی ما را از برنامه‌هایمان عقب انداختند.
به اعتقاد من اگر مربی خارجی است که باید یک مربی با کیفیت بالا در سطح بین‌المللی باشد.

نوری درباره برنامه‌هایش برای همکاری با فدراسیون گفت: برنامه‌ها از 10 سال قبل برنامه‌ریزی شده من سعی می‌کنم این برنامه‌ها را ادامه دهم چرا‌که در زمینه آموزش، استعدادیابی طی این چند سال کارهای خوبی صورت گرفت فقط برخی عناوین هستند که نیاز به کارشناسی دارند.

وی تصریح کرد: چند سال گذشته ما با کمبود مربیانی که دارای مدرک بین المللی باشند مواجه بودیم و برنامه برای افزایش تعداد این مربیان بود الان با برطرف شدن این مسئله به دنبال کیفیت مربیان داخلی هستیم.

دبیر فدراسیون تیر اندازی ادامه داد: فعلا برنامه‌هایمان بیشتر برای اردوهای تیم‌های ملی و تامین هزینه  بخصوص تامین فشنگ است بخصوص در تیم‌های لیگ و پایه هزینه سه برابر شد و با این بودجه  اندک نمی توان پاسخگو نیاز تیم ها شد.

وی بیان کرد: تلاش بر این تا با همکاری کمیته ملی بخشی از هزینه‌ها تامین شود با توجه به این موضوع مجموع اعتباراتی که به تیراندازی داده می شود یک سوم هزینه‌ها را هم تامین نمی‌کند.

نوری در خصوص مشکلات تهیه فشنگ افزود: با برنامه ها و مذاکراتی که دبیر سابق فدراسیون انجام داده و این مشکل طی دو ماه آینده برطرف خواهد شد با ادامه این مذاکرات اگر طی این مدت مسئله فشنگ حل نشود واقعا با یک بحران مواجه خواهیم شد، چرا که ما سال آینده اعزام تیم‌ها برای کسب سهمیه المپیک را داریم و همه توجهات به این موضوع معطوف شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار