آموزش چهره به چهره ایمنی و مدیریت بحران در مدارس تهران قدیم

ستاد مدیریت بحران منطقه 12 گفت: طرح آموزش چهره به چهره ایمنی در مدارس محلات13 گانه منطقه 12 به منظور آماده سازی هر چه بیشتر دانش آموزان هنگام مقابله با بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه اجرا می شود.

 دانیال محمد حسینی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 12 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: آموزش چهره به چهره ایمنی و مدیریت بحران در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 در نیمه دوم سال 93 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح در نیمه دوم سال 93 به صورت مستمر در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور ارتقای سطح آگاهی، آشنایی و آماده سازی هر چه بیشتر دانش آموزان هنگام وقوع بحران های طبیعی و حوادث غیر مترقبه در دست اجرا است.
 
محمد حسینی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان آموزش آمادگی، پیشگیری، پشتیبانی و اجرایی با حضور در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12 به آموزش چهره به چهره ایمنی و مدیریت بحران ویژه دانش آموزان خواهند کرد.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: آموزش چهره به چهره ایمنی و مدیریت بحران در مدارس محلات 13 گانه منطقه 12، برگزاری دوره ها و کارگاه های  آموزشی مدیریت بحران، کمک های اولیه، امداد و نجات، آتش نشانی، کار با تجهیزات امداد و نجات از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
محمد حسینی خاطر نشان کرد: بازآموزی گروه های دوام محلات 13 گانه منطقه 12، اجرای طرح امداد و نجات و چادر زنی در بازار بزرگ تهران، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران، زلزله و ایمنی، امداد و نجات از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: آموزش ، بحران ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار