احداث خط مترو تا 50کیلومتر در سال

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت:‌با وجود استعدادها و نیروهای توانمند در سال تا 50کیلومتر در جهت پیشبرد می‌توانیم خط مترو احداث کنیم.

 ابوالفضل قناعتی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مورد توسعه خط‌ها و ترن‌های مترو گفت: در دولت نهم و دهم قرار بود دولت 50درصد هزینه‌های زیر ساخت مترو را به مدیران شهرها و در جهت پیشبرد تجهیزات تونل، ریل و واگن قطارها پرداخت کند که از تاریخ مصوب تا به حال هیچ یاری صورت نگرفته است.
 
این عضو شورا اظهار داشت:‌ما با استعدادها و نیروی توانمند در جهت ساخت مترو می‌توانیم تا 50 کیلومتر خط مترو احداث کنیم که البته در برنامه شورای شهر و شهرداری تهران احداث خط تا 30کیلومتر مصوب شده است.
 
قناعتی تصریح کرد:‌خط 3مترو تا پایان امسال افتتاح می‌شود و همچنین خط 7که متوقف شده بود با همیاری اعضای شورای شهر به راه افتاد و استارت خط 6مترو نیز زده شد اما برای پیشبرد کار خواستار کمک سهمیه ای از طرف دولت هستیم.
 
وی خاطر نشان کرد: در برنامه پنج ساله امیدواریم 150کیلومتر یعنی سالی 30 کیلومتر خط مترو افزایش پیدا کند که با کمک دولت ما برنامه را به کم تر از 5سال تقلیل می‌دهیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: احداث ، مترو ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار