بررسی اورژانس IT ؛

iPhone 7 چه تفاوت هایی با مدل های قبلی خواهد داشت؟ + عکس

مدل جدید آیفون که در سال 2015 رونمایی می شود باید تفاوت هایی با مدل های قبلی خود داشته باشد و انتظار می رود این تفاوت ها در مدل بعدی آیفون به چشم بخورد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران ، هنوز مشخص نیست که آیفون بعدی با نام iPhone 6s می آید یا iPhone 7 ، اما به هرترتیب مدل جدید آیفون که در سال 2015 رونمایی می شود باید تفاوت هایی با مدل های قبلی خود داشته باشد و انتظار می رود این تفاوت ها در مدل بعدی آیفون به چشم بخورد :

1- با توجه به نارضایتی کاربران ، پیش بینی شده آیفون بعدی با نمایشگر غول پیکر تر از مدل فعلی رونمایی نشود.


2- آیفون های بعدی باید دارای قابلیت شارژ بی سیم باتری داشته باشند و همچنین ظرفیت باتری در آن ها باید بیشتر شده و عمر باتری باید افزایش یابد.


3- در مدل های آینده آیفون ، اپل دیگر نباید مدل 16 گیگابایتی را تولید کند چرا که این حافظه اغلب پاسخگوی نیاز کاربران نیست و همچنین باید ظرفیت حافظه موقت (RAM) نیز برای افزایش کارایی دستگاه در کنار پردازشگرهای 64 بیتی افزایش یابد.



4- دوربین آیفون های بعدی همانطور که شنیده ، تصاویری با کیفیت تصاویر تهیه شده توسط دوربین های عکاسی حرفه ای می گیرند.


5- باتوجه به اینکه نمایشگر اکثر تلفن های همراه اندرویدی به سمت رسیدن به عدد چها برابر اچ دی پیش رفته اند ، باید رزولوشن نمایشگر آیفون های بعدی افزایش یافته و همینطور با توجه به تولید دستگاه های اندرویدی با نمایشگر منعطف ، این امکان نیز باید به آیفون های سال 2015 اضافه شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.