دومین دوره کارگاههای آموزش تربیت مربی دینی کودک و نوجوان ویژه استانهای جنوب کشور با حضور اساتید ملی در فارس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ در افتتاحیه این دوره حجت الاسلام و المسلمین قرائتی بین طلبه های استانهای جنوب کشور در شیراز با اشاره به اهمیت قرآن و استدلال آن افزود: مطالعات خود را افزایش دهید و دقیقه ها و ثانیه ها را مدیریت کنید.

وی ادامه داد: سبک تدریس و مسئله گفتن را یاد بگیرید و به مستحبات توجه کنید.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی گفت: آنچه را که می دانید به دیگران بیاموزید و آنچه در مورد شکیات مورد نیاز است را به کودکان و نوجوانان آموزش دهید.

حجت الاسلام اسماعیل پور مشاور و ریاست حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) نیز بیان کرد: 8 استان از استانهای جنوب کشور ( کرمان-فارس-سیستان و بلوچستان-چهارمحال و بختیاری- هرمزگان و کهکیلویه و بویر احمد - خوزستان و بوشهر )در این دوره حضور دارند.

وی افزود: تعداد 500 نفر از طلاب و روحانیون زن و مرد این استانها در این دوره شرکت دارند.

این مسوول ادامه داد: در این دوره که به صورت تخصصی برگزار می شود اساتید ملی از جمله حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا قرائتی، راستگو، مهدی زاده، مقامی و اساتید دیگر حضور دارند.

این دوره به مدت 3 روز برگزار می شود.

مشاور و ریاست حوزه تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: ارتقاء سطح توانمندی و مهارت روحانیون ، دوره های تربیتی و مجموعه ای از ارتباطات با نوجوانان و کودکان ویژه مدارس و مساجد از مهمترین اهدف این طرح است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.