عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

فرهادی با ۲۰ سال گذشته خود فرق کند

منادی گفت: دکتر فرهادی با ۲۰ سال گذشته خود در زمینه ارائه خدمت فرق کند، بیان این مسئله توسط من به بدی ایشان باز نمی‌گردد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، علیرضا منادی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در همایش دانشجویان بر‌تر حوزه علوم پزشکی با اشاره به سوالات متعدد پیرامون عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی وزارت علوم گفت: پس از آنکه سوالات متعددی پیرامون عدم رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزاری پیشنهادی وزارت علوم مطرح شد، بالاخره وزیر پیشنهادی این وزارت خانه از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت، دکتر فرهادی باید به ۲۰ سال گذشته خود در زمینه ارائه خدمت تفاوت کرده باشد. 

وی افزود: این مسئله که به دنبال تفاوت فرهادی با ۲۰ سال گذشته‌اش هستم به بد بودن وی بر نمی‌گردد و اکنون وضعیت وزارت علوم چندان خوشایند نیست در این وزارتخانه نیازمند همراهی بخش صنعت با دانشگاه‌ها و ارتباط این دو با یکدیگر هستیم. 

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه سلامت به عنوان شاه بین رئیس جمهور عنوان کرد: سلامت کشور تنها به درمان نیاز ندارد در این حوزه به بحث پیشگیری از بیماری‌ها نیز توجه شود. 

منادی ادامه داد: در صورتیکه از بیماری‌هایی چون تب مالت و سل پیشگیری نشود افرادی در کشور به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوند بیماری تب مالت و سل حداقل ۱۰۰ میلیون هزینه برای کشور خواهد داشت در حالیکه آثار این بیماری‌ها تا پایان عمر در بدن انسان باقی می‌ماند. 

وی با اشاره به آمار بالای مرگ و میر بر اثر بیماری سرطان و مرگ دو نفر در عرصه هنر بر اثر این بیماری اظهار داشت: آمار بالای مرگ و میر به علت تصادفات نیز علاوه بر بیماری سرطان دیده می‌شود سالانه ۲۶ هزار نفر در کشور بر اثر تصادف جان خود را از دست می‌دهند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
__________******
فرهادی اگه راست می گی مشکل بازنشستگان فرهنگی ۱۴۰۰ را حل کن . مشکلی که خودت درست کردی .
خیر دنیا و اخرت خودت را از بین بردی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
__________******
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۳
چ نظر عجیبی ایشان هم میدانن
آخرین اخبار