قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی خبر داد

امضای تفاهم نامه میان دانشگاه آزاد با زیگموند فروید اتریش

لاریجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه‌ای را با دانشگاه زیگموند فروید اتریش در خصوص تبادل استاد و دانشجو امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، باقر لاریجانی قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد در حوزه پزشکی در همایش دانشجویان بر‌تر حوزه پزشکی گفت: زمینه دست یابی دانشجویان پزشکی دانشگاه آزاد به پارک‌های علم و فناوری دانشجویی در آینده نزدیک ایجاد می‌شود. 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی مسئله سلول درمانی را در دانشگاه خود سازمان داده است و این دانشگاه ترجمان حوزه سیاست‌های بهداشتی را در بیمارستان‌های وابسته به خود اجرایی می‌کند همچنین دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت‌های سرزمینی خود در زمینه ایجاد الگوی فن آوری بهره می‌برد. 

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه علوم پزشکی با اشاره به لزوم توسعه تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی از طریق ارتباط با وزارت بهداشت، توسعه تحصیلات تکمیلی در رشته‌های پزشکی را دنبال می‌کند. این دانشگاه به منظور رسیدن به این هدف، مدل‌های تخصصی و فوق تخصصی رشته‌های پزشکی را به سایر استان‌ها ارسال می‌کند، همچنین این دانشگاه امتیازاتی را در این زمینه به سایر استان‌ها اعطا خواهد کرد. 

لاریجانی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با وجود تمام چالش‌های مالی در این دانشگاه، ۵ بیمارستان از جمله بیمارستان فرهیختگان را برای آموزش دانشجویان خود تجهیز می‌کند این برنامه علاوه بر بیمارستان فرهیختگان در بیمارستان‌های این دانشگاه در تبریز، اردبیل، کازرون و قشم نیز اجرایی می‌شود، همچنین در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه آزاد در زمینه اورژانس تحولات جدی ایجاد می‌شود. 

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه زیگموند فروید اتریش تفاهم نامه‌ای را در خصوص تبادل استاد و دانشجو امضا کرده است، همچنین این دانشگاه دیپلم پژوهشی به دانشجویان خود اعطاء می‌کند و به منظور استفاده از استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز تحقیقات مجازی توسط این دانشگاه راه انداز می‌شود. 




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار