مردان رزمی‌کار قمی با کسب 7 مدال به کار خود در مسابقات سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی مردان کشور به کار خود پایان دادند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، براساس برنامه‌ریزی فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان مسابقات قهرمانی کشور در سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ در بخش مردان به میزبانی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برگزار شد و شرکت‌کنندگان در سه رده سنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

با پایان مبارزات رده سنی نوجوانان تنها 2 مدال طلا و برنز نصیب تیم اعزامی پسران سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قم شد و این مدال‌ها را مهدی هولاورانی و امیرحسین احمدی به دست آوردند تا افتخار کسب مدال از این پیکارها را نصیب خود و تیم قم کند.

در پایان این پیکارها همچنین جوانان رزمی‌کار قم در رده سنی جوانان مسابقات نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ با کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز به پیکار خود با حریفان پایان دادند در حالی که تیم رده سنی بزرگسالان قم در نهایت توانست 7 مدال مسابقات را به خود اختصاص بدهد.

این در حالی است که هیئت ورزش‌های رزمی هر ساله تعداد زیادی مدال از مسابقات برون‌مرزی اعم از بین‌المللی، آسیایی و جهانی کسب می‌کند و در مسابقات قهرمانی کشور امسال توانسته ده‌ها مدال ارزشمند طلا، نقره و برنز را از پیکار در سبک‌های مختلف رزمی به دست بیاورد.

اما در پایان رقابت‌های رده سنی بزرگسالان مسابقات نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور که در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد تیم قم در رده سنی بزرگسالان به 7 عنوان قهرمانی و نشان طلا دست یافت که در نوع خود عملکردی بی‌نظیر است.

مدال‌های تیم رده سنی بزرگسالان سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قم از مسابقات قهرمانی کشور در اوزان منهای 57، 60، 64، 68، 72، 78 و 85 کیلوگرم به دست آمد و سرانجام تیم قم در مجموع هر سه رده سنی عنوان قهرمانی را نیز کسب کرد.

در رده سنی بزرگسالان این مسابقات و در وزن منهای 57 کیلوگرم علی نوبهاری نخستین مدال طلای تیم قم را کسب کرد و در وزن منهای 60 کیلوگرم فیروز مختاری به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه در وزن منهای 64 کیلوگرم علی محمدی قهرمان شد.

در وزن منهای 68 کیلوگرم سجاد خورشیدی با غلبه بر تمام رقبا بر سکوی قهرمانی ایستاد، در وزن منهای 72 کیلوگرم محمد محمدی دیگر طلایی تیم هیئت ورزش‌های رزمی قم بود در حالی که در وزن منهای 78 کیلوگرم ابوالفضل مرادی و در وزن منهای 85 کیلوگرم هادی قره‌ولی دیگر قهرمانان تیم سبک نیوفول‌کنتاکت کیک‌بوکسینگ قم در مسابقات قهرمانی کشور بودند تا قم موفقیت‌های متعددی را از این رقابت‌ها در خانه حفظ کند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.