ساماندهی جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی در بزرگراههای امام رضا (ع)

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 15،‌از ساماندهی جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی در این منطقه خبر داد.

سید رضا باقری مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 15 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح  ساماندهی جایگاه با تخلیه پسماندهای ساختمانی در ضلع شمالی بزرگراه امام رضا (ع) در محدوده منطقه 15 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست، افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در بزرگراه‌ امام رضا (ع) در دست اجرا است.

باقری اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های ساماندهی با حضور در بزرگراه امام رضا (ع) اقدام به ساماندهی جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی و خاک و نخاله خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی و خاک و نخاله در ضلع شمالی بزرگراه امام رضا (ع)، آماده‌باش اکیپ‌های ساماندهی، نظارت و بازدید مستمر از جایگاه تخلیه پسماندهای ساختمانی بزرگراه امام رضا (ع)، از اقدامات اجرایی این طرح است.

باقری خاطر نشان کرد: ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی رنگ‌آمیزی، شست و شو، نصب سایه‌بان در کیوسک های مطبوعاتی، انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده به خارج از بافت‌ مسکونی، توزیع اقلام آموزشی شرح وظایف و نحوه عملکرد شرکت ساماندهی شهر تهران از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار