مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: به دلیل بارش برف در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده توسکستان - چهارباغ گرگان، رانندگان برای تردد از این راهها، زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، علی بخش رستمی اظهار کرد: شب گذشته در محور توسکستان - چهارباغ شاهد بارش 10 سانتی متر برف بودیم که با حضور به موقع راهداران، عملیات راهداری از جمله نمک پاشی و برفروبی انجام شد.

وی ادامه داد: اکنون بارندگی خفیف در محورهای کوهستانی استان به ویژه جاده توسکستان - چهارباغ ادامه دارد و جاده ها در محدوده ارتفاعات مه گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: تمام راههای استان باز و تردد در آنها عادی و روان است اما به دلیل شرایط جوی حاکم بر منطقه و بارش باران و برف، سطح جاده ها به ویژه محورهای کوهستانی، لغزنده است.

رستمی یادآور شد: تیم های طرح راهداری زمستانی در گردنه ها و محورهای کوهستانی آماده باش هستند و تلفن گویای 141 و سامانه پیامکی 1000141 و شماره تماس 5 -0173223131 مرکز مدیریت راه های گلستان در طول شبانه روز در خدمت رانندگان برای اطلاع از وضعیت راه های استان است.

وی از رانندگان خواست با احتیاط، رعایت مقررات و توجه به هشدارهای ماموران راهداری و پلیس، رانندگی کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.