استارت مجدد لیگ فوتسال؛

مس به دنبال امتیاز برای فرار از تعقیب ماهان/ابطحی به شاگردان قدیمی‌اش رسید

قطار لیگ برتر فوتسال پس از تعطیلات لیگ به ایستگاه یازدهم خود رسید تا این رقابت‌ها روز جمعه و شنبه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال پس از وقفه‌ای که به دلیل حضور تیم ملی در گرند پریکس بوجود آمد، آغاز می‌شود.

این هفته با رقابت 12 تیم در روز جمعه و 2 تیم در روز شنبه پیگیری خواهد شد.

در همین راستا در نخستین دیدار میثاق تهران تیم رده دهمی جدول به مصاف صدرنشین لیگ برتر می‌رود تا به منظور ارتقاء در جدول امتیاز را از آن خود کند البته این بازی در شرایطی که میثاق اردویی نداشته و شاید برنامه‌های مطلوبی را در تعطیلات  تدارک ندیده باشد، دشوار خواهد شد زیرا مس برای ادامه قدرت نمایی از تعطیلات خود حداکثر استفاده را کرده تا به صدر نشینی ادامه دهد.

در دیگر دیدار هفته یازدهم ماهان تندیس و گیتی پسند به مصاف هم می‌روند این رقابت که به میزبانی قمی‌ها انجام می‌گیرد برای هر دو تیم حساس تلقی می‌شود زیرا ماهان که هفته‌ها طعم صدر نشینی را چشید حالا پس از مس در رده دوم جای گرفته و برای کنار زدن حواشی در پی رسیدن به صدر جدول است زیرا در پی نتایجی که منجر به از دست دادن صدر نشینی شد زمزمه‌هایی از استعفای امیر شمسایی نیز به گوش رسید اما در سوی دیگر میدان گیتی پسند نیز شرایط مشابهی با حریف دارد. علاوه بر تلاش‌های محمود کشاورز سرمربی گیتی پسند این تیم با توجه به نتایج نه چندان مطلوب به حاشیه کشیده شد که ادامه آن دامن‌گیر کشاورز نیز شد تا استعفای خود را اعلام کند.

اگر چه عدم موافقت مسئولان باشگاه با این استعفا باعث ماندگاری کشاورز شد اما به نظر می‌رسد گیتی پسند هنوز با حاشیه دست و پنجه نرم می‌کند و به امتیاز این بازی برای آرامش مقطعی نیاز دارد.

یاران با انگیزه شمسایی در یکی از رقابت‌های هفته جاری به مصاف فرش‌آرا همیشه آماده می‌رود تا پس از قدرت نمایی دو تیم تکلیف امتیاز بازی مشخص شود.

تأسیسات دریایی تاکنون با کسب 19 امتیاز سکو نشین شده و جایگاه سوم جدول را به خود اختصاص داده و فرش‌آرا با 17 امتیاز و دو پله پایین‌تر از حریف در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

در دیگر دیدار هفته یازدهم فردوسی مشهد تیم تازه وارد لیگ برتر که با وجود نداشتن اردو در مدت تعطیلات ادعا تغییر و ارتقای قدرت در تاکتیک تیمی را دارد به مصاف شاگردان ناظم الشریعه می‌رود برخلاف فردوسی که با مشکلات مواجه نیست، شرکت حفاری که از ابتدای فصل با مسائل مالی دست به گریبان بوده و تاکنون طعم باخت را نچشیده و تیم بدون شکست لیگ است، پس حریف قدرتمندی برای فردوسی به حساب می‌آید.

اما رویارویی ابطحی و شاگردان فصل قبلش با رقابت دو تیم شهروند ساری و شهرداری ساوه تحقق می‌یابد.

شهرداری ساوه که فصل گذشته با حواشی متعددی رو به رو بود، امسال نیز با تغییر و تحولات در کادر فنی و مشکلات درون تیمی همچنان سایه حواشی را بر سر داشت تا با 4 امتیاز عنوان قعرنشین را به خود اختصاص دهد.

اما حالا خوراکچی فرصت دارد با توجه به تعطیلات لیگ و رویارویی با تیم نه چندان قدرتمند با کسب امتیاز کامل بازی، استارت ارتقاء در جدول را بزند شهروند ساری هم که فصل گذشته از لیگ برتر حذف شد و با خرید امتیاز بار دیگر با جمع برتری‌ها بازگشت تاکنون نتوانسته خود را از خطر سقوط دوباره نجات دهد و در میان قعرنشینان قرار دارد.

شهروند ساری و شهرداری ساوه به ترتیب با امتیاز 7 و 4 به ترتیب در جایگاه سیزدهم و چهاردهم قرار گرفته‌اند.

در  دیدار پایانی روز جمعه دو تیم پایاسازه و مقاومت نیز به مصاف هم خواهند رفت تا پرونده روز نخست هفته یازدهم لیگ بسته شود.

پایاسازه که در هفته‌های اخیر دستخوش تغییر شد تا با برکناری قضایی، زارعی مدیر‌عاملی تیم هدایت تیم را برعهده گیرد، حال در فکر کسب امتیاز برای بهبود شرایط در جدول است.

مقاومت در سوی دیگر میدان که با توجه به عملکرد شهروند ساری و شهرداری از خطر سقوط دور شده در پی کسب امتیاز است تا برای ماندگاری در لیگ به ثبات برسد.

پایاسازه و مقاومت با امتیاز‌های 9 و 8 به ترتیب در جایگاه‌های یازدهم و دوازدهم جای گرفته‌اند.

شنبه در دومین روز هفته یازدهم شاهد رقابت تیم‌های دبیری و منصوری هستیم تا تکلیف آخرین جا به جایی‌ها در جدول مشخص شود.

دبیری که با کسب عنوان سومی آسیا فصل خوبی را شروع کرد تاکنون نیز نتوانسته از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند تا با 16 امتیاز در رده ششم جدول جای گیرد و در آخر از همین امر تیم را وارد حاشیه کرد تا دست آخر حسین شمس نیز از هدایت دبیری برکنار شود و اصغری مقدم جایگزین شود حال باید دید آرامش ناشی از تعطیلی لیگ به فریاد دبیری می‌رسد تا جایگاه خود را بهبود بخشد یا نه؟

در سوی دیگر میدان منصوری نیز مانند حریف در حاشیه است و عدم حمایت مالی مسئولان باعث دلسردی تیم شد.

در این هفته پس از تعطیلات، منصوری‌‌ها نشان می‌دهند به دنبال امتیاز هستند یا قهری استراتژی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعطیلات ، ماهان ، تندیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار