ورمزیار با حضور در باشگاه خبرنگاران؛

وجود مدیران غیر فوتبالی کاهش جذابیت دربی را به همراه داشته است/امیدوارم رکورد نباختن قلعه نویی و درخشان شکسته شود

پیشکسوت استقلال گفت: بدون شک قلعه نویی و درخشان در نباختن رکورددار هستند و من امیدوارم که رکورد یکی از این دو شکسته شود.

صادق ورمزیار، پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص تفاوت دربی سابق با دربی‌های اخیر به خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: زمان بازیکنی ما تلاش‌های فراوانی صورت می‌گرفت تا به برد می‌رسیدیم، پول وجود نداشت و همه عرق ما به خاطر مردم بود.

وی در ادامه افزود: زمان ما تمرین‌ها حداقل 5 تا 6 هزار نفر تماشاچی داشت که تمرین پیش از دربی به 10000 نفر هم می‌رسید در واقع هر چه مردم بیشتر می‌آمدند احساس مسئولیت ما بیشتر بود.

ورمزیار سپس به دلیل نبود حمایت در دربی‌های اخیر پرداخت و تصریح کرد: متأسفانه فوتبال ما را مدیران غیر فوتبالی اداره می‌کنند و عرق بین بازیکنان وجود ندارد همه بیشتر برای نباختن به میدان می‌روند در حالی که هدف قدیمی‌ها برای بردن بود.

پیشکسوت استقلال سپس در مورد شرایط دو تیم پرسپولیس- استقلال عنوان کرد: هر دو تیم شرایط مطلوبی ندارند ولی روی کاغذ وضعیت تیم استقلال بهتر است و این نشانه برد استقلال نیست زیرا این بازی را نمی‌توان زودتر از قبل پیش بینی کرد.

وی به تشریح رکوردزنی دو مربی اشاره و عنوان نمود: درخشان و قلعه نویی هر دو رکورد نباختن در دربی را دارند و امیدوارم این رکورد شکسته شود، ما متأسفانه به دلیل ترس از شکست است که از سیستم‌های دفاعی 1-3-2-4 و 1-2-3-4 و 1-5-4 استفاده می‌کنیم و این نکته، دربی را از جذابیت دور می‌کند تماشاگری که از شهرستان می‌آید گناه دارد اکنون همه امکانات فراهم است اعم از زمین و سایر شرایط، ولی زمان ما زمین مناسب نبود به طوری که توپ پاس داده شده هیچ وقت به هم تیمی‌ها نمی‌رسید الان متاسفانه فقط زیر توپ می‌زنیم این به هیچ وجه فوتبال نیست و دربی‌ها را بی‌کیفیت کرده است.

ورمزیار در ادامه به وضعیت صادقیان اشاره و اذعان کرد: صادقیان زمانی که در ذوب آهن بود بازیکن خوب و بی‌حاشیه‌ای بود ولی حضورش در پرسپولیس توام با حاشیه گردید.وی پتانسیل بالایی دارد و به نظر من صادقیان و امثال وی را نباید از دست بدهیم زیرا در این فوتبال بی ستاره وجود صادقیان غنیمت است.

ورمزیار در خصوص نتیجه دربی و اینکه چه تیمی درنهایت برنده می‌شود، عنوان کرد: امیدوارم که نتیجه بازی مساوی از آب درنیاید زیرا مردم از مساوی‌ها خسته شده‌اند.

پیشکسوت استقلال بیان کرد: به نظر من هر تیمی که شرایط روحی و روانی بهتری داشته باشد برنده این دیدار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم که یکشنبه 2 آذر شاهد یک دربی خوب و ایده‌ال باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تمرین ، وضعیت ، شرایط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار