حسن‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برگزاری همایش مشارکت جوانان در هفته پژوهش/ تشکیل گروه‌های افکارسنجی در مرکز مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: همایش مشارکت جوانان در عرصه‌های مختلف در اواخر آذرماه در هفته پژوهش برگزار می‌شود.

محمدتقی حسن‌زاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در راستای فرا رسیدن هفته پژوهش و به منظور رسیدگی به مسائل جوانان و تبیین سیاست‌ها و رویکردهای آنان، برنامه‌های پژوهشی- علمی و نشست‌ها و همایش‌های علمی با یک همکاری بین بخشی با مرکز علمی و پژوهشی و باحضور مسئولین پژوهش علمی و مسئولین حوزه ورزش و جوانان برگزار می‌شود.  
 
وی افزود: در هفته پژوهش برنامه‌های متعددی از جمله برگزاری نشست‌های علمی و برنامه‌ریزی برای مسئولین بخش‌های مختلف سطح ستاد و سطح استانی و همچنین دعوت به مشارکت مراکز علمی اجرا می‌شود. 

حسن‌زاده به برگزاری همایش‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: همایش مشارکت جوانان در عرصه اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و همچنین همایش انتظارات یک جوان از دولت تدبیر و امید در هفته پژوهش برگزار می‌شود.  
 
وی درخصوص چگونگی انتخاب موضوع همایش عنوان کرد: در راستای اجرای کارهای مقدماتی برگزاری همایش، یکی از کارهایی که مورد توجه قرار گرفته است، تشکیل گروه افکارسنجی به منظور شناخت و آشنایی با نگر‌ش‌های جوانان و دریافت نقطه نظرات از آن‌ها است.  
 
حسن‌زاده با اشاره به اینکه تقویت هویت دینی و ملی و انقلابی جوانان، توانمندسازی جوانان در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و تأمین اجتماعی، غنی‌سازی دوره جوانی توام با نشاط هم راهبرد اساسی در حوزه جوانان است تصریح کرد: نیازمندی‌های دوره جوانی از نظر محتوایی و در موضوع‌هایی مانند اوقات فراغت، خانواده و ازدواج و... باید تقویت شود.  
 
وی خاطر نشان کرد: اجرای این همایش‌ها می‌تواند به تصمیم‌گیری‌های بهتر درخصوص کاهش آسیب‌های جوانان کمک کند. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار