معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 از نوسازی بوستان‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه خبر داد.

مهرداد زنگنه فر معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 10 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت:‌بوستان امید در محله هفت چنار و ظفر گلچین سابق که احتیاج به نوسازی دوباره و کامل داشت برای افزایش بهره مندی اهالی از فضاهای طبیعی و حفظ امنیت آن‌ها از نو گودبرداری و در آن نظام اقدامات لازم ساخت یک بوستان تعبیه شد.
 
وی همچنین به تغییر نقشه اجرایی و نصب کف پوش در بوستان شهدا اشاره کرد و افزود: با توجه به بررسی‌‌های انجام شده و فرسایش کف پوش‌ها سابق عملیات تعویض کف پوش‌ها و نقشه اجرایی بوستان شهر شامل، افزایش سرانه فضای سبز و تغییر سیستم لوله کشی و آبیاری آن از دیگر برنامه‌های در دست اجرای فضای سبز بوده است.
بازسازی و مرمت سرویس های بهداشتی از دیگر کارهایی بود که زنگنه فر از آن خبر داد و گفت:‌برای تامین رفاه شهروندان منطقه، عملیات مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی هوشمند زیر پل امام خمینی (ره) و بوستان های آینه، نور غربی و امید را در دستور کار داریم و همچنین بازسازی سرویس بهداشتی بزرگراه نواب جنب مسجد لولاگر به پایان رسیده است.
 
وی خاطر نشان کرد: بازسازی دفتر فضای سبز نور شرقی، چاه آذربایجان تقاطع آزادی، نصب کف پوش و وسایل بازی جدید در بوستان‌های هفت چنار و کودک از دیگر اقدامات این اداره است.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار