برای نخستین بار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) مواد نفتی سنگین به میزان ۱۵ هزار و ۱۷۵ تن طی کمتر از ۱۷ ساعت بر روی یک فروند کشتی خارجی بارگیری شد.

 
به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاون دریایی و بندری این اداره کل ضمن اشاره به بهره گیری از تجهیزات مدرن و پیشرفته در بارگیری محمولات نفتی در مجتمع بندری امام خمینی (ره) اظهار داشت: در جریان بارگیری محموله مازوت (نفت کوره) بر روی یک فروند کشتی خارجی که با استفاده از لودینگ آرم (بازوی بارگیری) و به صورت حمل از مخازن انجام شد، کل محموله فوق طی مدت زمانی کمتر از ۱۷ ساعت بارگیری شد. 
 
ابوطالب گرایلو همچنین میانگین سرعت بارگیری این محموله را ۹۱۱ تن در ساعت عنوان کرده و افزود: کسب این نرم بارگیری در طول عملیات بارگیری انواع محموله‌های نفتی در این مجتمع بندری بی‌سابقه بوده است. 
 
وی کسب این موفقیت را حاصل برنامه ریزی عملیاتی منسجم و بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروهای انسانی مجرب برشمرده و تصریح کرد: با آغاز فعالیت پایانه نفتی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، ضمن جلب مشارکت شرکت‌های بخش خصوصی، زمینه ارتقای شاخص‌های عملیاتی در این مجتمع بندری فراهم شد. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار