رئیس ستاد بحران شهرداری منطقه 5 خبر داد:

آموزش پناه گیری دانش آموزان‌ در مدارس منطقه 5 / برگزاری مانور زلزله در غرب تهران

رئیس ستاد بحران شهرداری منطقه 5 از برگزاری آموزش مانور زلزله در این منطقه خبر داد.

علیرضا حاجی حسینی رئیس ستاد بحران شهرداری منطقه 5 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بحث آموزش مانور زلزله گفت: بحث مانور زلزله هر ساله در مدارس انجام می‌شود که هدف از آن مواجه صحیح دانش آموزان‌ در مواقع برخورد با بلایای طبیعی است تا دانش آموزان‌ به شکل عملی با طرز صحیح رفتار در زمان وقوع حادثه آشنا شوند.

حاجی حسینی در ادامه افزود:‌بر همین اساس این مانور با حضور مربیان ستاد بحران منطقه مربیان جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، انتظامی و اورژانس با شبیه سازی زلزله در مدرسه دخترانه نرگس در تاریخ 28 آبان ساعت 12 برگزار می‌شود.

رئیس ستاد بحران در ادامه بیان کرد: اجرای عملیات پناه‌گیری و خروج صحیح دانش آموزان‌ از کلاس‌های درس با خورو امدادی و امداد رسانی به مصدومان فرضی و اطفای آتش از بخش‌های مختلف این مانور است.

حاجی حسینی رئیس ستاد بحران شهرداری منطقه 5 خاطر نشان کرد: مانور زلزله و ایمنی که از زمان شروع تا پایان به طول می‌انجامید شامل دو مرحله پناه گیری صحیح و خروج محل(تخلیه و رفتن به فضای باز ) است و همچنین زمان آژیر،‌حدود 30 ثانیه است که دانش آموزان‌ با شنیدن آن در هر مکان از مدرسه و در هر شرایطی باید پناه گیری صحیح را انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار