قائم مقام مدیر عامل بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد گفت: : بیمارستان میلاد دارای یک هزار تخت بستری است و روزانه در این مرکز حدود 5 هزار بیمار سرپائی ویزیت و 300 عمل جراحی انجام می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمود پیری در بازدید کارشناس اکچوئری مرکز آموزش بین المللی تورین ایتالیا (وابسته به سازمان بین المللی کار ) از بیمارستان تأمین اجتماعی میلاد با بیان این مطلب، افزود: 120 تخت اورژانس در بیمارستان میلاد موجود است و اورژانس این بیمارستان از پر ازدحام ترین اورژانس های کشور است.

وی با بیان این که در بیمارستان میلاد هزینه ای از بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی دریافت نمی شود،اظهار داشت: این بیمارستان از سال 1380 به صورت موسسه ای وابسته به سازمان تامین اجتماعی شروع به کار کرده است.

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد تصریح کرد: این بیمارستان از بزرگترین بیمارستان های کشور است و حتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایه ای شمالی نیز بیمار پذیرش  می کند.

در این بازدید چارلز کرویر کارشناس اکچوئری مرکز آموزش بین المللی تورین ایتالیا نیز با بیان این که افتخار می کنم در بیمارستان میلاد حضور دارم، گفت: هدف بنده از سفر به ایران آشنایی با نحوه اداره بیمارستان و مدیریت آن است.


انتهای پیام/
برچسب ها: بیمارستان ، میلاد ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.