معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: طبق آمار رسیده از ایستگاه‌های سنجش هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در شرایط ناسالم قرار دارد.

محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز مورخ 28/8/93 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وی ادامه داد: بر اساس اطلاعات دریافتی منو اکسید کربن (31) پاک، ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون(66) سالم و ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون عدد 104 و ناسالم است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران افزود: با توجه به اینکه نسبت به روز گذشته از میزان غلظت آلاینده مسئول کاسته شده اما همچنان شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم می‌باشد.

رستگاری خاطرنشان کرد: تا زمانی که شاخص کیفی هوا در شرایط سالم قرار گیرد توصیه می‌شود کودکان و سالمندان، زنان باردار و بیماران قلبی، ریوی از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
واقعا همینطوره مثل اینکه همونطورکه وزیز اموزش وپرورش گفتند به خاطر هزینه زیادی که رو دوش دولت میذاره این دولت به هیچ وجه حاضرنیست مدارسو تعطیل کنه خودشونم که ظاهرا کاری برای الودگی هواومریضی مردم نمیکنن ظاهرا فقط تمرکز روی مذاکراته
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۲:۵۰ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
پسر من تو این هفته همش سردرد داشت ولی چون مدرسه ای بود باید به مدرسه می رفت. لطفا فکری بکنید. نه تعطیل می کنید مدارس را نه فکر چاره ای
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۲:۴۸ ۲۸ آبان ۱۳۹۳
با سلام چرا کاری برای این الودگی هوا انجام نمی دهند هر سال بدتر از سال پیش می شود.
امسال هم که بدتر تعطیلی مدارس را نداریم با اینکه هوا آلوده است و فقط می گویند گروه های حساس و کودکان بیرون نیایند. وقتی بچه مدرسه ای باید برود مدرسه چطور بیرون نیاید. با تعطیلی که کاری انجام نمی دهید یه فکر اساسی بکنید.
آخرین اخبار