معاون وزير راه و مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی در يازدهمين جلسه اتاق فکر با حضور مديران بنادر و فعالان بخش خصوصی تاکيد کرد: در برنامه ششم بخش دريايی کشور بايد از محروميت خارج شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا)، محمد سعيدنژاد گفت: با توجه به اينکه در آستانه تهيه و تنظيم برنامه ششم کشور قرار داريم در دولت سلسله مراتبي تهيه شده که وزير راه مسئول کارگروه موضوع حمل و نقل است و از جمله زيربخش هاي آن بخش حمل و نقل دريايي است.

سعيدنژاد افزود: ما اين زيربخش را به چهارکارگروه تقسيم کرده ايم که اين کارگروه ها در حال فعاليت هستند و ترکيب آنها مشخص شده است و جلساتي هم برگزار شده که قرار است در يک برنامه زمان بندي شده بسيار دقيق و محدود بتوانيم موضوع تهيه پيش نويس احکام و برنامه هاي دريايي مربوط به برنامه ششم توسعه را پيشنهاد دهيم.

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردي در ادامه تصريح کرد: از همکاران بخش خصوصي و دولتي مي خواهم درباره بحث هاي بلند مدت تري که بايد در قالب برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گيرد کمک فکري ، پيشنهادها و نظرهاي خود را در زمينه توسعه حمل و نقل دريايي ارائه دهند.

وي گفت: برنامه ششم فرصتي است تا بتوانيم در قالب احکام معين ، پيشنهادها را به وزارت راه و در نهايت دولت ارائه دهيم تا از آنها در مجلس دفاع و به بحث نهايي در برنامه ششم تبديل شود.

سعيدنژاد گفت: همچنين از بخش هاي دولتي و خصوصي انتظار داريم در مجمع نمايندگان استان ها يا در هر جاي ديگري که حضور دارند اهميت و موقعيت بخش دريايي را تبيين و تشريح کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار