بازیکن تیم ملی بیلیارد گفت: هر کشور 2 یا درنهایت 3 بازیکن می‌تواند به بازی‌های جهانی اعزام کند بر این اساس به عنوان نماینده آسیا در این مسابقات حضور خواهم داشت.

سیاوش مزینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: با مقامی که در مسابقات زیر 21 سال آسیا کسب کردم نماینده آسیا در بازی‌های جهانی هند شدم من فکر می‌کنم مسئولیت سنگینی بر دوشم گذاشته شده چرا که نگاه کل آسیا به من دوخته شده است به هرحال باید تمام تلاشم را برای مدال‌آوری  کنم که اگر اول نشد حداقل به مقام سومی دست پیدا کنم.

وی افزود: یکی از دلایلم برای حضور در رشته بیلیارد باشگاه داری پدرم بود من در سن 14 و 15 سالگی به باشگاه توسیتا پیوستم و قهرمان دوره‌ای شدم کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد موقعی که من زیر 21 سال بودم میدان داد و در حال حاضر کم سن سال ترین بازیکن در کنار یکی از بیلیارد بازهای دیگر هستم.

وی ادامه داد: شانس خود را برای فوتبال نیز امتحان کرده و در تیم نوجوانان پاس تهران هم به فعالیت پرداخته اما دیدم در این زمینه پیشرفتی نخواهم کرد به بیلیارد روی آوردم.

وی افزود: در بیلیارد به راحتی نمی‌توان کسب درآمد کرد حتی با هزینه خودم به مسابقات کشوری آبادان رفتم و در آنجا مسابقه دادم.

مزینی گفت: بهترین مقام و مربی و بازیکن را در بیلیارد داریم اما یا اسپانسر نداریم یا به خوبی حمایتمان نمی‌کنند.

وی افزود: من حقوقی از باشگاه دریافت نمی‌کنم ما بیلیارد بازها وقتی مدال می‌آوریم 5تا10 سکه دریافت می‌کنیم همچنین ورزشکاران درس را به خاطر ورزش ادامه نمی‌دهد اما من زمانی که در پاس بودم به سختی درس می‌خواندم که همین موضوع باعث شد که در دانشگاه آزاد تهران رشته برق الکترونیک قبول شوم.

سیاوش مزینی ادامه داد: بیلیارد ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد بین 15 دوره‌ای که مسابقه داشتیم مقام‌های اول، دوم یا حداقل سوم را کسب کردیم،‌رکورد زدن یکی از موفقیت‌هایم در رشته بیلیارد داشت که هم اکنون با 139 امتیاز در اختیار دارم قبلا این رکورد با 137 امتیاز در اختیار امیر سرخوش بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از کامران شهلا و خانواده‌ام تشکر می‌کنم که همواره از من حمایت کردند و همچنین از صادق حسینی هم که در دوره‌ای به من بیلیارد آموزش داد و مشکلاتم را در این رشته برطرف کرد و آموخته‌هایش را در اختیارم گذاشت و حتی از لحاظ روحی و روانی هم روی من تاثیرگذار بود نهایت تشکر را دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیلیارد ، هند ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار