طرح‌های عمرانی منطقه 15 در 22 بهمن ماه به بهره برداری می‌رسد

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 از بهره برداری طرح‌های عمرانی این منطقه در 22 بهمن ماه سال 93 خبر داد.

 علیرضا حلاجیان، معاون فنی عمران شهرداری منطقه 15 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: طرح‌های عمرانی منطقه 15 تا 22 بهمن ماه سال 93 تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور توسعه و افزایش سرانه‌های فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی، سهولت تردد، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در منطقه 15 دردست اجرا است.
 
حلاجیان اظهار داشت: در این طرح، 17 طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، تفریحی، ورزشی، توسعه ورودی‌های شهر تهران و بزرگراه‌ها، زیباسازی و آرام سازی محورهای اصلی و بزرگراه‌ها تا 22 بهمن ماه سال 93 تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی منطقه 15، تکمیل سراهای محله 3 گانه، تکمیل ورزشگاه‌های 2 گانه و بهره برداری از احداث بزرگراه‌های شهید شوشتری از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
حلاجیان خاطرنشان کرد: مرمت و بهسازی معابر، محورهای اصلی و بزرگراه‌ها به ویژه بزرگراه امام رضا (ع) ورودی شرق تهران و از ورودی‌های 5 گانه شهر تهران جمع آوری آب‌های سطحی و پیشگیری از آبگرفتگی‌های احتمالی در بارش نزولات آسمانی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 15 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: طرح ، عمران ، سرانه ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار