قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور فناوری و رسانه های مجازی مشخص شد

رئیس رسانه ملی در حكمی مهدی اخوان بهابادی را قائم مقام خود در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی دكتر محمد سرافراز در حكمی دكتر اخوان بهابادی را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب كرد.

متن حكم رئیس سازمان صدا و سیما بدین شرح است:

جناب آقای دكتر مهدی اخوان بهابادی سلام علیكم - نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حكم به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین» منصوب می‌شوید.

اینجانب ضمن تفویض اختیارات ریاست سازمان امر سیاستگذاری، هدایت و راهبری معاونت‌های «توسعه و فناوری رسانه» و «رسانه‌های مجازی» به جنابعالی، انتظار دارم با استناد به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در پیوست حكم انتصاب اینجانب ، با ایجاد آرایش رسانه‌ای كارآمد و موثر مبتنی بر رسانه‌های نوین، ارائه خدمات چند رسانه‌ای فراگیر فضای مجازی، تحكیم و افزایش مزیت‌های رقابتی رسانه ملی در فضای مجازی و سپهر رسانه‌ای كشور، ایجاد رسانه مكمل شبكه‌های موجود در فضای مجازی و بر بستر باند وسیع، باعث ترویج و اشاعه فرهنگ ایرانی- اسلامی و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی شوید.

همچنین تمركز در سیاستگذاری، چابك‌سازی، كاهش تصدی‌گری، گذار از SD به HD، تكمیل زنجیره سیگنال‌رسانی پایدار و ایمن كشور، تكمیل فرایند دیجیتال‌سازی، پوشش حداكثری شبكه‌های رادیو تلویزیونی، ارتقای كیفیت صدا و تصویر، ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم‌افزاری مورد نیاز رسانه‌های نوین و ایجاد بستری به روز و كار آمد به منظور رساندن پیام رسانه ملی از جمله مسئولیت‌های جنابعالی در حوزه فناوری است.

از آنجائیكه استفاده از ظرفیت‌های داخل و خارج سازمان در زمینه تولید و ارائه خدمات و محتوا در حوزه رسانه‌های نوین، نیازمند تشكیل نهاد تنظیم مقررات مناسب است ، ضروری است با تفكیك وظایف حاكمیتی از ماموریت‌های قابل برون‌سپاری و با استفاده از ظرفیت كارشناسی نخبگان و صاحبنظران و هماهنگی با اینجانب نسبت به تشكیل «نهاد تنظیم مقررات جامع ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر در رسانه‌های نوین» اقدام كنید تا ضمن حضور مبتكرانه، فعال و اثربخش، نظارت موثری بر ارائه این خدمات در فضای مجازی كشور صورت پذیرد.

همچنین به منظور یكپارچه‌سازی و هم‌افزایی فعالیت‌های مجازی و فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات بخش‌های مختلف سازمان، لازم است شورایی تحت عنوان «شورایعالی رسانه‌های نوین» تشكیل دهید تا به عنوان نقطه كانونی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هماهنگی در این حوزه عمل نماید. از خداوند متعال موفقیت شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خواهانم.

محمد سرافراز رئیس سازمان




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار