مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت :ارزیابی در مخابرات یک اصل مدیریتی است که مورد حمایت ماست و ضمن اینکه از آن حمایت می کنیم ، نظام کنونی هم باید متحول شود.

 به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیمی  مدیر عامل شرکت مخابرات ایران که در جمع مدیران کمیته های ارزیابی عملکرد شرکت مخابرات ایران سخن می گفت ، ضمن اعلام این مطلب افزود : در گذشته شرکت مخابرات ایران دولتی و انحصاری بود ، از این رو شاید ارزیابی عملکرد جدی گرفته نمی شد ، امّا در شرایط رقابتی و خصوصی باید به این مهم اهمیت ویژه ای بدهیم و همه امور شرکت اعم از مزایا ، پاداش و ارتقاء باید براساس ارزیابی ها صورت گیرد.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خاطر نشان کرد : ارزیابی باید نهادینه و در قالب کمیته های مشخص و ساختار تعریف شده علمی پیگیری شود. ما باید هدف ارزیابی را برای خودمان ترسیم و برای استان ها تبیین کنیم تا به خوبی اجرا شود. وی گفت : هیچکس نباید از ارزیابی ترسی داشته باشد. بلکه آنــــرا یک گام مثبت برای افزایش بهره وری و ارائه خدمات بهتر بدانیم.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مدیریت ، مخابرات ، ارزیابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار