وزیری خبرداد

حوزه ارتباطات و فناوری استان یزد، سه برابر تعهد خود شغل ایجاد می کند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: پیش بینی می شود اشتغال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سه برابر تعهد در برنامه پنج ساله توسعه کشور باشد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  محمدرضا وزیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت:اشتغال تعهد شده برای امسال حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در برنامه پنجم توسعه کشور 84 نفر بوده که ما 100 نفر اعلام کرده ایم .
 
وی افزود: با هماهنگی انجام شده، شرکت های فعال در این حوزه تاکنون موفق به ثبت 173نفر شاغل در سامانه رصد کشور شده اند و پیش بینی می شود تا پایان سال این تعداد به سه برابر مقدار تعهد شده برسد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ادامه داد: در سند اشتغال سال 92 نیز این حوزه متعهد به ایجاد اشتغال برای 81نفر بوده که این اداره کل 100 نفر را تعهد کرد و خوشبختانه توانست با همراهی شرکت های مرتبط 166 نفر شاغل را در سامانه رصد ثبت نام کند.
 
وی اضافه کرد: خوشبختانه با آغاز فعالیت این اداره کل که به عنوان نماینده بخش حاکمیت از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان های کشور معرفی شده و سیاستگذاری هماهنگی و نظارت بر شرکت ها و سازمانهای زیرمجموعه آی تی و ارتباطات را بر عهده دارد تعهدات حوزه اشتغال این بخش افزایش یافت.
 
 مدیرکل ict استان یزد افزود : طی جلساتی با حضور شرکت ها و اپراتورها در استان امور مختلف مربوط به این بخش از جمله اشتغال را بررسی می کنیم .  
 
این مسئول خاطرنشان کرد:حوزه فناوری اطلاعات، ظرفیت بسیار بالایی در ایجاد اشتغال دارد که ما در کشور باید از این فرصت استفاده کنیم و امیدواریم با توجه بیشتر به این بخش ، زمینه اشتغالزایی در کشور فراهم شود.
 
گفتنی است؛ استان یزد یک میلیون و 58هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتباط ، شغل ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار