سرمربی تیم هندبال ثامن الاحجج سبزوار گفت: در فصل پیش رو تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه صدر خود را حفظ کنیم و به قهرمانی برسیم.

ناهید غارسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر هندبال نتوانستیم خوب ظاهر شویم و در اشتباهات فردی خوب نتیجه نگرفتیم. چون تا چند روز مانده به شروع لیگ حضور ما در این مسابقات مسجل نشده بود و به دلیل محرومیت باشگاه ثامن تیم ما دیر به لیگ برتر ملحق شد.

اما با گذشت چند هفته از لیگ تیم ما در اوج آمادگی خود قرار گرفت تا جایی ما در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر هندبال حضور یافتیم.

وی در ادامه افزود: یک بازیکن خارجی از کشور صربستان به تیم ما ملحق شده است. بدلیل نبود بازیکن مدنظرمان در ایران مجبور شدیم از خارج کشور بازیکن بیاوریم. این بازیکن دیر به تیم ما ملحق شد و مدتی طول می‌کشد تا با بازیکنان هماهنگ شود.

غارسی در رابطه با بازی این هفته تیمش در برابر تیم طرقبه اظهار کرد: این هفته بازی سختی را پیش رو داریم هر دو تیم برای یک استان هستند و این گونه رقابت‌ها از جذابیت بالایی برخوردار است.
امیدواریم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم هدفمان این است که از عنوان قهرمانی سال قبل خود دفاع کنیم و تا آخر فصل جایگاه صدر جدول را حفظ کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.