"سحرگاه سوم " به جواد انصافی تقدیم شد

اجرای روز دوشنبه 26 آبان ‌ماه نمایش ˝سحرگاه سوم˝ به کارگردانی حامد هوشیاری به جواد انصافی از پیشکسوتان عرصه تئاتر تقدیم شد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی تالار سنگلج: حامد هوشیاری کارگردان نمایش "سحرگاه سوم" در پایان اجرای دوشنبه 26 آبان‌ماه در تماشاخانه سنگلج پس از خیر مقدم به مخاطبان از حضور دو مهمان نمایش قدردانی کرد ، سید علی تدین صدوقی ( منتقد تئاتر ) و جواد انصافی ( بازیگر و کارگردان تئاتر ) مهمانانی بودند که در شب اجرا حضور داشتند و کارگردان نمایش سحرگاه سوم اجرا را به جواد انصافی به پاس سالها تلاش در عرصه هنر تئاتر تقدیم کرد.

نمایش "سحرگاه سوم" با نقش‌آفرینی مهدی صفار، مجید علم بیگی، هادی قمیشی و مرتضی کاظمی ،  هر شب بجز شنبه‌ها ساعت 19 در تماشاخاه سنگلج روی صحنه می‌رود.  "سحرگاه سوم" به عنوان نمایش برگزیده از سوی هیات داوران دهمین جشنواره سراسری مهر کاشان نیز شناخته شده است. همچنین در بخش بازیگری مرد از مرتضی کاظمی و هادی قمیشی نیز تقدیر و در بخش کارگردانی نیز تندیس جشنواره به همراه لوح تقدیر این بخش به حامد هوشیاری اهدا شد. 

این نمایش که اجرای خود را از روز 18 آبان ماه آغاز کرده تا روز 4 آذرماه ، ساعت 19 در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می رود .




انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، سحرگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.