جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف 67 کیلوگرم هروئین فشرده در این استان طی ماه گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علیرضا فیضی‌زاده اظهار داشت: با توجه به تشدید مبارزه با مواد مخدر در استان هم‌اکنون ما شاهد کمبود مواد مخدر در آذربایجان غربی بوده به نحوی که قیمت مواد مخدر در استان دو برابر افزایش یافته است.

وی از کشف 67 کیلوگرم هروئین فشرده در این استان خبر داد و تصریح کرد: این مواد در ماه گذشته از قاچاقچیان کشف شده است.

فیضی‌زاده همچنین از کشف سه کیلو شیشه در ماه گذشته در آذربایجان غربی خبر داد و تصریح‌ کرد: تشدید مبارزه با مواد مخدر سبب شده که قاچاقچیان مواد مخدر خود را به روستاهای مرزی روی آورده‌اند.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی به مهم‌ترین عوامل گرایش افراد به مصرف مواد مخدر اشاره کرد و گفت: تفریح، فرار از مشکلات، کنجکاوی و لذت مهم‌ترین عوامل گرایش افراد به مصرف مواد مخدر است.

وی یکی از مهم‌ترین عوامل مهم را برای پیشگیری و همچنین مبارزه با مواد مخدر را برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اسلامی عنوان کرد.

فیضی‌زاده متذکر شد: در حال حاضر این کارگاه‌ها به صورت هفتگی و ماهانه در برخی از شهرستان‌های استان برگزار می‌شود تبدیل این مراکز آموزشی مبارزه با مواد مخدر به صورت دائمی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: اگر بتوان این کارگاه‌ها به صورت دائمی ایجاد کرد تا حد بسیار زیادی می‌توان از پیشگیری از این بلای خانمان‌سوز جلوگیری کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ارومیه ، هروئین ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.