دومین نشست خانه مينی مال نياوران روز چهارشنبه 28آبان ماه با حضور شاعران، منتقدان و نويسندگان صاحب نام کشور در فرهنگسراي نياوران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از فرهنگسرای نیاوران کانون ادبی نیاوران دومین نشست ماهیانه خانه مینی مال را با حضور نویسنده و مترجم شهیر ایرانی اسدالله امرایی برگزار خواهد کرد.

اسدالله امرایی نویسنده و مترجم ایرانی، کارشناس زبان و ادبیات انگلیسی است و از سال ۱۳۶۰ تا کنون با مطبوعات همکاری داشته است. از کتاب ها ی ایشان می توان به عطر پنهان در باد(داستان‌های زنان دربارهٔ زنان) ومرد در بند و ترجمه هایی زیادی از جمله "دیر راهبان نوشتهٔ فریراد کاسترو"، "شهر جانوران نوشتهٔ ایزابل آلنده"، "داستانک‌هایی در فاصلهٔ یک پلک بر هم زدن" و "راه‌های میان بر" اشاره کرد.

در این نشست در ارتباط با ساختار مینی مال بحث و گفتکو خواهد شد و در ادامه آن ، آثار جمعی از نویسندگان مورد نقد و بررسی کارشناسان و اعضای خانه مینی مال قرار خواهد گرفت. همچنین یکی دیگر از بخش های برنامه، خوانش و نقد و بررسی مینی مال هایی از نویسندگان مطرح ایران و جهان است.

گفتنی است خانه مینی مال نیاوران آخرین چهارشنبه هر ماه ساعت 17 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد و ورود به این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد است.

لازم به ذکر است نخستین نشست خانه مینی مال نیاوران 30 مهرماه با حضور دکتر جواد مجابی در فرهنگسرای نیاوران برگزار گردید.


انتهای پیام/ اس


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار