معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4 از آماده سازی زیستگاه زمستانی باغ پرندگان تهران همزمان با فرارسیدن فصل سرما خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمید ناصحی معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 4  با اعلام این خبر گفت: باغ پرندگان تهران با بیش از 167هزار مترمربع فضای سبز از پروژه های شاخص و محیط زیستی منطقه4 تهران می باشد که پس از بهره برداری با استقبال خوب شهروندان و گردشگران روبرو شد.

معاون امور شهری منطقه 4 با بیان اینکه سال گذشته و در فصل زمستان باغ پرندگان تهران با مشکل زیستگاه زمستانی مواجه بود، به احداث 100مترمربع محوطه گرمسیری پرندگان در محدود اشاره کرد وافزود: مسئله زیستگاه زمستانی باغ پرندگان امسال حل شده و حتی برای جلوگیری از یخ زدگی آب برکه ها نیز برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است تا خطری برای پرندگان گرمسیری باغ پیش نیاید.

ناصحی درباره پیشرفت فیزیکی فازهای باغ پرندگان در حوزه فضای سبز افزود: فاز اصلی پروژه ، مسقف نمودن باغ پرندگان از طریق کابل‌ها و توری‌های فنسی محیطی می باشد و تا زمانی که اقدامات عمرانی به اتمام نرسد، امکان تکمیل فضای سبز محدوده وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار