در نخستین نشست مهربانی در آیینه تصویر؛

"ملکه" با حضور "محمدعلی باشه آهنگر" نقد و بررسی می‌شود

در نخستین نشست مهربانی در آیینه تصویر، فيلم سينمايی «ملکه» به كارگردانی «محمدعلی باشه آهنگر» چهارشنبه 28 آبان ساعت 17:30 نمایش، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، ملكه داستان یک دیده‌بان در پالایشگاه نفت آبادان است که هنگام جنگ ایران و عراق رخ می‌دهد.

فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر ، نویسندگی محمدرضا گوهری و تهیه‌کنندگی ابوالقاسم حسینی ساخته سال 1390 است و ابراهیم برزیده، مجتبی اسودیان، حسین باشه آهنگر، مالک سراج، هومن برق‌نورد، مهدی سلطانی، حمید آذرنگ، مصطفی زمانی، میلاد کیمرام و همایون ارشادی در  اين فيلم سينمايي به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم سیمرغ بلورین بهترین موسیقی(حسین علیزاده)، سیمرغ بلورین بهترین طراحی و صحنه و لباس(عباس بلوندی) و دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه بصری رایانه‌ای(حسین ایزدی) از سی‌امین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور محمدعلی باشه آهنگر(کارگردان)،حمید باشه آهنگر(تدوین گر)، امیر پوریا (منتقد)، سیدذکریا هاشمی(كارشناس) و جمعی از دانشجویان و اعضا کانون های فرهنگی و علمی  برگزار خواهد شد.

این برنامه به همت خانه فرهنگ حر و با مشارکت فرهنگ سرای فناوری اطلاعات به اجرای برنامه می پردازد و ورود برای عموم آزاد است.

علاقمندان جهت حضور در نشست نقد و بررسی فیلم یاد شده مي توانند ­به فرهنگ سرای فناوری اطلاعات واقع در خیابان تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری اسلامی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66402365 تماس بگیرند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار