فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان گفت: مردم سوسنگرد اعم از زن و مرد به تکلیف خود در نشر و گسترش دین عمل کردند و وفاداری خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ «فاخر علوانی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در مراسم گرامی‌داشت سی و چهارمین سالگرد حماسه بزرگ شکست حصر و آزادسازی سوسنگرد اظهارداشت: مردم قهرمان سوسنگرد اعم از زن و مرد به تکلیف خود در نشر و گسترش دین وفاداری کردند و با تقدیم عزیزان خود گام در شط شهادت حضرت ابوالفضل عباس(ع) نهادند و پیام رسان غرور و دنیای اسلام شدند.

وی با  اشاره به اهمیت نقش شهدا و از جمله شهید چمران در افتخارآفرینی‌های 8 سال دفاع مقدس تصریح کرد: در جنگ اخیر(جنگ 8 سال دفاع مقدس) حتی یک وجب از خاک کشور از دست نرفت و هدف شناساندن توانمندی‌ها و شناخت دشمن در دوره‌های مختلف از جمله جنگ نرم و سخت است و مردم ما به خوبی ایستادگی کردند و ملت ایران وفادار به آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستند.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج دشت آزادگان در پایان با اشاره به تلاش برای حل مشکلات مردم این منطقه خاطرنشان کرد: ما با آرمان‌های بلند امام(ره) و رهبری بیعت کردیم و آماده جانبازی در این راه هستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مراسم ، سوسنگرد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار