"عبد ربه منصور هادی"، رئیس جمهور یمن با ابراز امیدواری از اینکه انقلابیون انصارالله، پیشروی‌های خود در یمن را متوقف سازند، گفت: انقلابیون انصارالله، شرکای ما هستند و باید با آنها همکاری کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الحیات"؛ "عبد ربه منصور هادی"، رئیس جمهور یمن با ابراز امیدواری از اینکه انقلابیون انصارالله، پیشروی‌های خود ر یمن را متوقف سازند، گفت: انقلابیون انصارالله، شرکای ما هستند و باید با آنها همکاری کرد.

منصورهادی، امروز جهت اطلاع از سطح آمادگی و توان نیروهای مسلح و شرایط سخت کنونی، نشستی فوق العاده با فرماندهان وزارت دفاع برگزار کرد.

در این نشست توضیحات کاملی از شرایط امنیتی و ماموریت‌های نیروهای مسلح جهت اصلاح سیستم اطلاعاتی و تصمیمات ضروری، ارائه شد.

رئیس جمهور یمن ابراز امیدواری کرد که انقلابیون انصارالله پیشروی‌های خود را متوفق سازند و اشاره کرد که مشارکت ملی جهت برقراری ثبات و امنیت در کشور، امری ضروری است و توجه را بدین سمت معطوف ساخت که انقلابیون انصارالله شرکای دولت هستند و باید جهت عادی سازی شرایط با آنها همکاری کنیم.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که شرایط یمن به حالت عادی خود بازگردد و از کشورهای مختلف خواست تا در این کشور سرمایه گذاری کنند.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار