رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح حمایت از مداحان، ورزشکاران، هنرمندان و نویسندگان توسط مدیریت شهری با حضور مجتبی شاکری در کمیسیون برنامه و بودجه خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ضرورت حمایت از قشر فرهنگی، هنری و ورزشی افزود:‌ موضوع اعطای وام به مداحان، ورزشکاران، هنرمندان و نویسندگان از سال ۸۹ در دستور کار مدیریت شهری قرار داشته و  به اجرا درآمده است اما به منظور بهبود و تسریع این روند امروز جلسه ای در کمیسیون برنامه و بودجه با حضور نمایندگان شهرداری و اعضای شورا برگزار شد.
 
 دبیر تاکید کرد: بودجه سال ۹۳ شورای شهر تهران توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی شهر تهران داشته و خوشبختانه مشکلی از نظر تامین مالی وجود ندارد تنها باید سرعت روند پرداخت وام افزایش پیدا کند که چگونگی آن در دست بررسی است.
 
*ضرورت برقراری عدالت بین دفاتر خدمات الکترونیک
 
وی با اشاره به جلسه دیگری که امروز در این کمیسیون برگزار شده توضیح داد: یکی دیگر از موضوعات مهم دیگری که کمیسیون برنامه و بودجه دنبال می کند؛ موضوع اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه تعرفه دفاتر خدمات الکترونیک است که امسال برای اولین بار این کمیسیون در کنار روال همیشگی بررسی تعرفه ها، طرحی را برای حل مشکلات این دفاتر در دستور کار قرار داده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به بازدیدی که اخیرا به منظور نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران انجام داده، یادآور شد:‌ بررسی ها نشان می دهد درآمد دفاتر خدمات الکترونیک در همه نقاط شهر عادلانه نیست و ضروری است مدیریت شهری سیاست هایی را به منظور توزیع عادلانه درآمد بین دفاتر خدمات الکترونیک اتخاذ کند تا از ازدحام جمعیت در یک دفتر کاسته شده و کیفیت خدمات رسانی به مردم افزایش پیدا کند.
 
*بررسی سیاست های بودجه سال ۹۴ شهرداری تهران
 
 دبیر همچنین در خصوص جلسه دیگری که امروز در کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شده؛ تاکید کرد: پیرو تصویب یک فوریت طرح«سیاست ها و رویکردهای بودجه سال ۹۴ شهرداری تهران» در صحن علنی شورا؛ امروز این طرح با حضور نمایندگان شهرداری تحلیل و بررسی شد.
 
وی اضافه کرد: بر اساس این طرح شهرداری تهران موظق است لایحه برنامه و بودجه سال ۹۴ خود را با رعایت سیاست ها و رویکردهای مصوب ابلاغی در چارچوب وظایف و ماموریت های قانونی شهرداری و بر اساس برنامه ۵ ساله دوم و با لحاظ کلیه قوانین و مقررات موضوعه و نیز رعایت دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور در 6 بخش ارائه کند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وام ، سیاست ، رویکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار