چهارمین گروه مدیریت بحران محله دوام منطقه 9 تشکیل شد

در راستای گسترش فعالیت‌های جامعه نگر در محلات شهری چهارمین گروه مدیریت بحران محله هوشیار با عضویت 60 نفر در گروه دوام تشکیل شد.

 عباس خسروی دبیر ستاد و مدیریت بحران منطقه 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،  با اعلام این خبر گفت: به منظور فراگیر کردن تشکلهای مردم نهاد در محلات منطقه 9 چهارمین گروه مدیریت بحران در محله دکتر هوشیار ساماندهی شد.

وی ادامه داد: اعضای این گروهها با حضور در سرای محله دکتر هوشیار دوره آموزش مبانی مدیریت بحران را فرا گرفتند و با ایفای نقش خود در موفقیت بحران رفاهی شهری آشنا شدند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 9 اذعان کرد: ارائه منظم و مستمر سایر دوره‌های آموزش تخصصی مدیریت بحران شامل امداد و نجات، اطفای حریق، روانشناسی بحران و مدیریت رفتاری در حوادث غیرمترقبه برای این گروه به طور تکمیلی آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به نفرات آموزش دیده در سه گروه قبلی خاطر نشان کرد: سه گروه قبلی که در محله هوشیار تشکیل شده است برابر با 130 نفر فعالیت در گروه دوام را در سالهای قبل شروع کرده بودند و محله دکتر هوشیار که یکی از محلات هشتگانه منطقه 9 است در حال حاضر با 190 نفر عضو دوام به فعالیت خود ادامه می دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: گروه ، دوام ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار