نشست خبری فرماندهی سپاه ملارد به مناسبت هفته بسیج برگزار شد

فرمانده سپاه ملارد از برنامه‌های متعدد بسیج شهرستان به مناسبت هفته بسیج با موضوعاتی همچون تجلیل از بسیجیان ایثارگر، برگزاری جلسه با نخبگان فرهنگی و اجتماعی، نمایشگاه‌های متعدد خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن رضایی فرمانده سپاه ناحیه ملارد در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج در محل فرماندهی سپاه ناحیه مورد اشاره و با حضور جمعی از خبرنگاران فعال درسطح شهرستان مذکور برگزار شد، ضمن اشاره به دستاوردهای متعدد بسیج در طول 35 سال اخیر اظهار داشت: بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و هر چه از عمر این شجره طیبه می‌گذرد بیشتر متوجه باروری آن درسطح گوناگون اعم از محلی، منطقه‌ای، ملی و حتی جهانی می شویم و این امر خطیر موید بینش عمیق و استراتژیک معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در دستور تشکیل چنین سازمانی است و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تشکیل و رشد جوانان خدا جوی بسیجی فتح الفتوح امام راحل بود.

وی در ادامه با اشاره به همیاری تنگاتنگ بسیج در عرصه‌های گوناگون همچون فرهنگی، هنری، اجتماعی، سازندگی و ... در راستای اهداف و‌آرمانهای نظام تصریح کرد: یکی از نمود‌های برجسته این کارآمدی در فتنۀ 78 و 88 بود که بدون حتی یک تیر اندازی از سوی دلاور مردان بسیجی نظام و ارزشهای آن حفظ شد.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: دامنۀ بسیج در همه اقشار جامعه ظهور و بروز پیدا کرده و امروز کلیه گروه‌های اجتماعی، اعم از دانش‌آموزان، دانشگاهیان، اساتید، کارگران و کارمندان مجذوب این فرهنگ شده‌اند و هفته بسیج نیز فرصتی برای گرامیداشت این جایگاه و مکتب اصیل و ارزشی به شمار می رود.

سرهنگ محسن رضایی در ادامه و در تشریح برنامه‌های متعدد نیروی مقاومت سپاه و بسیج ناحیه ملارد در هفته مذکور، اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی، تکریم بانوان موفق در عرصه جهاد اقتصادی، برگزاری نشستهای همفکری، برپایی نمایشگاه‌های متعدد، جلسه با نخبگان فرهنگی و اجتماعی، شناخت سبک زندگی اسلامی و آسیب شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای و دجال واره‌ها و ... از نمونه برنامه‌هایی است که در هفته بسیج اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات سازندۀ ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ملارد اظهار داشت: در همین راستا و با توجه به برنامه‌های اجرایی شده فرهنگی متعدد به منظور آگاه سازی خانواده‌ها  و آسیب شناسی شبکه‌های ماهواره‌ای تعداد زیادی از شهروندان شریف شهرستان ملارد به صورت خودجوش دستگاه‌ها و ادوات ماهواره‌‌ای خود را به ستاد امر به معروف تحویل دادند و در ازای آن دستگاه دیجیتال شبکه‌های ایرانی به این عزیزان اهدا شد و کلیه اقدامات مذکور در راستای نهضت روشن گری سپاه به عنوان یکی از وظایف ذاتی مجموعه فوق برای مقابله با تهاجم فرهنگی عملیاتی شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملارد در ادامه با اشاره به برنامه ریزی مجموعه سپاه و بسیج شهرستان مذکور به منظور اعزام یک هزار و ششصد تن از بسیجیان ملارد برای اعزام به اردوی راهیان نور در سال 93 عنوان کرد:‌ 65 هزار نفر عضو بسیج شهرستان ملارد هستند و در نظر داریم پیرو تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده این آمار را تا سقف 120 هزار تن افزایش دهیم.

سرهنگ محسن رضایی در پایان و در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص عملکرد حلقه‌های صالحین در بسیج شهرستان مورد اشاره خاطر نشان کرد: حلقه‌های مذکور به نوعی محلی برای شکل گیری مباحث علمی، فرهنگی و سیاسی فعالیت ‌می نماید و آنچه که برای ما حائز اهمیت است ارتقاء سطح کمی و کیفی حلقه‌های فوق است که در نهایت در روشنگری و ارتقاء بینش بسیجیان و خانواده‌های آنان در ابعاد گوناگون تأثیرات مطلوب و سازنده‌ای ایفا می کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نشست ، ملارد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار