معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: طبق جمع‌بندی‌ها یارانه 1200 میلیارد تومانی برای صنایع کوچک و متوسط است ولی با توجه به رکود موجود در کشور، اگر منابع به صنایع پیشران اختصاص یابد منجر به رشد اقتصادی می‌شود.

غلامرضا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه یارانه 1200 میلیارد تومانی تولید طبق مصوب دولت برای صنایع کوچک و متوسط است،‌ اظهار داشت: البته نحوه تخصیص این منابع بستگی به مدیریت منایع دولت دارد چراکه با توجه به تحمیل تعهدات دولت قبل، دولت یازدهم در تخصیص منابع کمی محتاط باید باشد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود: از طرفی هم با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط آسیب بیشتری دیدند به این منابع احتیاج بیشتری دارند.

وی تصریح کرد: جلساتی را به همراه مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور داتشیم که در این جلسات 5 محور اصلی مورد تاکید قرار گرفت.

سلیمانی ادامه داد: اصلاح بهینه‌سازی مصرف انرژی، نوسازی و بازسازی، افزایش بهره‌وری،‌ تامین سرمایه در گردش و یارانه سود تسهیلات مواردی بود که مورد اتفاق نظر همه افراد حاضر در جلسات قرار گرفت.

وی اظهار داشت: طبق این جمع‌بندی‌ها یارانه مذکور برای صنایع کوچک و متوسط است ولی با توجه به رکود موجود در کشور، اگر منابع به صنایع پیشران اختصاص یابد منجر به رشد اقتصادی می‌شود.


سلیمانی با بیان اینکه به هرحال هر اتفاقی افتد سیاست وزارت صنعت است، گفت: هم اکنون منتظر تامین اعتبار منابع هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار