سر پرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما به خاطر نبود دو بازیکن سرباز دچار مشکل شده است و ما باید به زودی جایگزین مناسبی برای این دو بازیکن پیدا کنیم.

 رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: علی حمودی و شجاع خلیل زاده بازیکنانی بودند که به دلیل مشکل کارت معافیت از تیم ما خارج شدند و نبود این دو بازیکن برای ما مشکلاتی را به وجود آورده است.
 
وی در ادامه بیان کرد:‌ما با جذب این دو بازیکن برنامه ریزی‌های زیادی را در تیم انجام داده  بودیم که تمام این زحمات با سرباز شدن این دو بازیکن از دست رفت چرا که در حال حاضر تیم با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده است و باید برای نیم فصل دوم دو بازیکن جایگزین بازیکن‌های سربازمان کنیم.
 
وی در ادامه افزود: شرایط تیم سپاهان خوب است اما تیم ما با مشکلاتی  مواجه است که باید هر چه سریع‌تر این مسئله را حل کنیم.
 
خوروش عنوان کرد: البته حمودی و خلیل زاده قراردادشان را  ما فسخ نکرده‌اند و قرار است بعد از اتمام دوره سربازیشان مجددا به سپاهان برگردند.
 
سرپرست تیم سپاهان افزود: در حال حاضر از تیم سپاهان دو بازیکن در اردوی تیم ملی و دو بازیکن در تیم ملی امید حضور دارند و محرم نوید کیا و واحدی فر از مصدومان تیم هستند و در آن سو نیز مهدی شریفی به علت 3اخطاره بودن محروم است.
 
وی بیان کرد:‌تیم سپاهان لیست مازاد ندارد و با توجه به نظر سر مربی به دو بازیکن نیز نیاز داریم که امیدوارم بتوانیم جذب بازیکن در نیم فصل دوم را به خوبی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، سرباز ، فصل ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار