تیم صنعت ساری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور مهمان تیم لیگ برتری نفت تهران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، برای تعیین تیم های میزبان و مهمان مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز مراسم قرعه کشی در محل فدراسیون فوتبال انجام شد که صنعت ساری به عنوان مهمان حریف مشخص شد.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور که ششم آذر با انجام چهار بازی در شهرهای تهران، سیرجان، تبریز و اصفهان برگزار می شود، تیم های برنده راهی مرحله نیمه نهایی و تیم های بازنده نیز از گردونه مسابقات حذف خواهند شد.

در یکی از این بازی ها صنعت ساری به عنوان نماینده فوتبال مازندران از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه تختی تهران مهمان تیم لیگ برتری نفت تهران است.

تیم صنعت ساری برای رسیدن به این مرحله پس از استراحت در مرحله نخست به ترتیب تیم های مس سونگون تبریز، ملوان بندرانزلی و پیکان تهران را شکست داد و به عنوان یکی از تیم های شگفتی ساز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

صنعت ساری در صورت پیروزی مقابل نفت تهران در مرحله نیمه نهایی به دیدار برنده تیم های تراکتور سازی تبریز و پدیده مشهد می شود.

همچنین در دیگر بازی های این مرحله پرسپولیس تهران در ورزشگاه تختی مهمان گل گهر سیرجان است، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام میزبان پدیده مشهد است و استقلال تهران نیز در یک بازی خارج از خانه در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

انتهاي پيام/ب


برچسب ها: صنعت ، نفت ، تهران ، ساری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.